Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Huawei P30 Pro

• Google Pixel 3 XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

vdhoutd

vdhoutd

• Lid sinds 24 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 april 2014
  • 12:23

Hallo allemaal, degene die onze telefoons in onderhoud heeft heeft de mogelijk om op legale manier de officiele Google Play Edition op mijn S4 te zetten. Ik heb hier wel oren naar (omdat dit een “kale” Android is) maar ik ben toch benieuwd of er meer mensen ervaring hebben en de “normale” S4 hebben laten omzetten naar een S4 Google Play Edition. Zowel de voor- als nadelen. Graag jullie bevindingen en reacties ! Ik ben een beetje huiverig omdat hij zegt dat hij nog geen gebruikers heeft die deze omzetting hebben laten doen en dus niet weet hoe het allemaal functioneert. Groetjes Dirk

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 24 april 2014
  • 14:56

Ik heb het dus zelf gedaan een half jaar terug ongeveer, en eigenlijk ben ik blij dat ik terug ben naar stock.

Ik vond er eigenlijk alleen maar na delen aan zitten.

- onscreen knoppen perse in beeld waar ik zelf al geen fan van ben(Persoonlijk nadeel)
- Batterij duur was slechter dan met de stock rom(kan in de tussentijd verbeterd zijn)
- Echter mooier vond ik het er ook niet van iconen ofzo het uiterlijk dus

+ Meer geheugen vrij door dat er weinig op staat
+ door meer geheugen liep die wel wat sneller.

Ik heb zelf dus niet echt goeie ervaringen mee gehad, gelukkig was het niet zo veel werk hem weer terug te zetten.

Ozan

Ozan

• Lid sinds 07 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 13:23

Mijn I9505 draait nu al meer dan 4 maanden op AOSP 4.4.2 en I LOVE IT!

Het toestel is sneller, de batterij gaat langer mee en het ziet er mooier uit dan TouchWiz! Wel moet ik je echt aanraden een Xposed module genaamd GravityBox te downloaden, om het besturing systeem net wat lekkerder en fijner en makkelijker te laten werken.

Heb er nog geen spijt van en mis helemaal niets van alle Samsung apps! En is er eentje die je af en toe wel handig vond, is er altijd een vervangende app van derden!

Doen!

WJH_1

WJH_1

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 16 november 2014
  • 15:24

Hallo,

Ik ben op dit draadje terecht gekomen, omdat ik ook de Google Play Edition op mijn S4 wil zetten.
(Voor de duidelijkheid, ik heb dus de GT-i9505)

Vraag aan Ozan:
Jij hebt het erover om een Xposed Module GravityBox te downloaden.
Wat heb je hiermee gedaan om je systeem sneller en fijner te laten werken?

Waar heb jij je ROM gedownload? Ik heb zelf nu deze versie danvdh-GE-4.4.2-02182014-INT.zip

Ozan
……Wel moet ik je echt aanraden een Xposed module genaamd GravityBox te downloaden, om het besturing systeem net wat lekkerder en fijner en makkelijker te laten werken……

Bewerkt (16 november 2014 15:30)
Ozan

Ozan

• Lid sinds 07 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 november 2014
  • 16:32

WJH_1
Vraag aan Ozan:
Jij hebt het erover om een Xposed Module GravityBox te downloaden.
Wat heb je hiermee gedaan om je systeem sneller en fijner te laten werken?

Waar heb jij je ROM gedownload? Ik heb zelf nu deze versie danvdh-GE-4.4.2-02182014-INT.zip

Ozan
……Wel moet ik je echt aanraden een Xposed module genaamd GravityBox te downloaden, om het besturing systeem net wat lekkerder en fijner en makkelijker te laten werken……

Gravitybox maakt het systeem niet zozeer sneller, maar voegt heel veel instellingen, handigheden en shortcuts toe die niet in de standaard Android ingebakken zitten. Ik raad je aan om het Xposed Framework en Gravitybox te installeren en gewoon de tijd te nemen om stuk voor stuk alle instellingen te bekijken/proberen.

Toen ik nog AOSP draaide, draaide ik deze rom:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2544474

Erg fijne, stabiele rom!

Tegenwoordig gebruik ik CyanogenMod omdat het net zo snel werkt maar al die handigheden en instellingen voor het grootste deel wel heeft.

WJH_1

WJH_1

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 16 november 2014
  • 16:53

Oké.
Ik zal dat eens gaan bekijken.
En tijdje geleden heb ik CM 11 geprobeerd, maar kreeg elke keer forced closes van Google play & YouTube.

Hopelijk gaat dat met de GPE ROM beter.

Bedankt voor je snelle reactie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren