Naar content
Trending apps
  • Veronica Inside

• Vertrouwde contacten

• Verspillingsvrijecoach

• Veeder - #Google News #Trends

• Veiligebuurt, houd jouw buurt veilig

• Velociraptor - Speed Limits & Speedometer

• VELUX ACTIVE with NETATMO

• Veldgids - vogels bloemen dieren en paddestoelen

• Veterondo: Abstract Weather

Trending games
  • VERSCHRIKKELIJKE IKKE

• Vector Full

• Vendetta Online

• Vendetta Online HD - Space MMO

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
    maussie19

maussie19

• Lid sinds 14 april 2014
    • Berichten 5
    • Reputatie 0
    • 14 april 2014
    • 00:54

Hallo mijn naam is maurice.
    ik ben in t bezit van een samsung galaxy s4 en heb wat problemen met mijn telefoon en de sd kaart.
    ik heb een sd kaart van samsung van 64 gb class 10 en heb een aantal foto's gemaakt met mijn telefoon.
    aan het einde van de dag gaf de telefoon ineens aan dat er een probleem was met het sd kaartje.
    toen heb ik mijjn telefoon uitgezet en weer aangezet.
    hierna kwam hij met de melding blanco sd kaart of bestandssysteem niet ondersteund.
    omdat ik er vanuit ging dat de sd kaart niet goed was maar mischien nog gered kon worden heb ik deze eruit gehaald en er een ander 64 gb kaartje in gedaan.
    toen heb ik weer een aantal foto's gemaakt gedurende een dag en heb toen geen melding gehad dus dacht dat er geen problemen meer waren.
    toen ik deze foto s weer terug wou kijken bleek dat de foto s beschadigd waren en ik ze dus niet kon openen.
    Probleem is dat ik op dit moment op vakantie ben en ik dus niet continu 3 of 4g heb.
    Mijn foto s zijn dus niet gesynchroniseerd met dropbox of iets dergelijks.
    wanneer ik de foto s op laat slaan op de telefoon is er niks aan de hand maar op de sd kaart geeft die steeds problemen.
    is er iemand die mij kan vertellen hoe en of ik de foto's t erug kan krijgen en hoe ik ervoor kan zorgen dat dit niet meer gebeurd.
    met vriendelijke groet en alvast bedankt maus

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
    • Berichten 6039
    • Reputatie 300
    • ModeratorModerator
    • ModeratorModerator
    • 14 april 2014
    • 09:22

als je het sd kaartje op een computer probeert te benaderen, kun je dan wel de foto's zien?

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
    • Berichten 2314
    • Reputatie 70
    • 14 april 2014
    • 17:20

@maussie19: in de instellingen van de camera app regelen dat je foto's op de interne kaart worden opgeslagen voor de rest van je vakantie. De 64GB kaartjes maar even met rust laten en proberen te lezen op een computer als je weer thuis bent en daarna pas bezig gaan met het vraagstuk waar het fout gaat met die kaartjes.

maussie19

maussie19

• Berichten 5
    • Reputatie 0
    • 14 april 2014
    • 23:53

Bedankt voor de antwoorden.
    Ik heb hier niet zo makkelijk toegang tot een computer dus kan dat niet zo makkelijk checken of de foto s vanaf een computer te benaderen zijn.
    Via de galaxy tab kan ik ze in ieder geval niet bekijken en openen de foto s dus er is wel iets goed mis gegaan denk ik.
    Ben wel heel erg benieuwd wat t zou kunnen zijn.
    bedankt en groeten maus

JohandeJong

JohandeJong

• Berichten 2314
    • Reputatie 70
    • 15 april 2014
    • 10:15

Het kan zijn dat jouw Galaxy Tab geen 64GB kaartjes ondersteund. Vaak gaan ze tot maximaal 32GB. Het kan dan ook zomaar zijn dat die tab daardoor jouw kaartjes onleesbaar heeft gemaakt of in ieder geval niet goed kan inlezen.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
    • Berichten 3265
    • Reputatie 0
    • 15 april 2014
    • 15:21

Als je beschikking heb een keer tot een pc kaartje erin stoppen, deze formatteren als Exfat anders werkt die niet goed.
    sd Kaarten van 64Gb en groter werken niet goed met fat32 systeem, en alles wordt meestal standaard als fat of fat32 geformatteerd.

maussie19

maussie19

• Berichten 5
    • Reputatie 0
    • 16 april 2014
    • 19:06

Het probleem doet zich alleen voor op mijn galaxy S4 volgens t internet zou deze t gewoon moeten doen met een 64 gb kaartje.
    Met dit kaartje blijft die het wel doen maar de foto s zijn na een tijdje ineens beschadigd of iets dergelijks.
    Ik hoop dat wanneer ik een computer ter beschikking heb ik wel gewoon de foto s kan zien.
    De sd kaart heb ik geformatteerd via de telefoon is dus ik neem aan dat die dan goed geformatteerd word.
    Gr maus

Tanja_1970

Tanja_1970

• Lid sinds 03 juli 2012
    • Berichten 203
    • Reputatie 20
    • 18 april 2014
    • 19:29

Had je je kaartje wel geformatteerd voor je het ging gebruiken?
    Anders doet hij het ook niet

JohandeJong

JohandeJong

• Berichten 2314
    • Reputatie 70
    • 18 april 2014
    • 23:47

Tanja_1970
    Had je je kaartje wel geformatteerd voor je het ging gebruiken?
    Anders doet hij het ook niet
    Kaartjes die je koopt zijn al geformatteerd.

maussie19

maussie19

• Berichten 5
    • Reputatie 0
    • 20 april 2014
    • 07:42

Kaartjes die ik in mijn telefoon stop terwijl ze nieuw zijn formatteer ik altijd even. Bij deze kaartjes heb ik ze met de telefoon geformatteerd.
    gr maus

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren