Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vissers

vissers

• Lid sinds 01 mei 2013
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 01:16

sinds ik een update heb gedaan krijg ik geen mails meer binnen.
e-mail synchroniseren uitgeschakeld
hoe deze terug synchroniseren?

cyberbofh

cyberbofh

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 02:03

Bedoel je dat na een update je Google email niet meer binnenkomt?
Check je settings eens, misschien staat synchroniseren nu uit..
(als het wel aanstaat, zet het eens even uit en dan weer aan, misschien helpt dat)

rokit

rokit

• Lid sinds 03 oktober 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 07:48

Ik had dit probleem ook en las onderstaande tip op een ander forum en nu werkt het weer.

Mail probleem heb ik opgelost door sync in quickmenu (met 2 vingers van boven naar beneden schuiven) aan te zetten. Dat is je mastersync. Uiteraard moeten in je mail instellingen sync ook aangezet worden.

Bewerkt (14 maart 2014 07:50)
vissers

vissers

• Lid sinds 01 mei 2013
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 maart 2014
  • 10:34

rokit
Ik had dit probleem ook en las onderstaande tip op een ander forum en nu werkt het weer.

Mail probleem heb ik opgelost door sync in quickmenu (met 2 vingers van boven naar beneden schuiven) aan te zetten. Dat is je mastersync. Uiteraard moeten in je mail instellingen sync ook aangezet worden.
rokit

bedankt allemaal door die quickmenu aan te zeten zag ik inderdaad dat de mastersync was uitgeschakeld had het zelf anders niet gevonden
mvg vissers

elowie43

elowie43

• Lid sinds 18 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 12:46

Ik ben elowie43. Ik kan met Samsung Galaxy S4 na update ook geen e-mail meer ontvangen. Nu is mijn vraag wat bedoelen jullie met quickmenu aan te zeten? hoe doe je dat? En mastersync was uitgeschakeld. Graag even precies zeggen wat jullie daarvoor doen en hoe je bij die instelling komt?

elowie43

elowie43

• Lid sinds 18 april 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 april 2014
  • 13:11

Nogmaals elowie43. Ik heb te snel om hulp gevraagd van wege geen e-mail ontvangen op Samsung S4 na update. Ben er inmiddels achter gekomen dat je vanuit het normale beginscherm met twee vingers naar beneden moet wrijven. En dan synch groen moet maken (actief). Tip voor allen, gebruik geen vaktermen maar voor een leek uitleg stap voor stap. Bedankt.

sadiabella

sadiabella

• Lid sinds 02 juni 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2014
  • 13:33

Ik heb hulp nodigme telefoon heeft sinds kort nieuwe opdate gehad.ik krijg geen e mails meer binnen.ik heb synchroniseren uitgezet en weer aangezet maar niks
Help

dirkie67

dirkie67

• Lid sinds 14 december 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2014
  • 19:23

Ik heb hetzelfde probleem voor! Na een update vorige week komen mijn mails niet automatisch meer binnen! Enkel nog door op de knop te drukken onderaan .Dit is zeer vervelend.Ik heb synchronizeren nogthans aangevinkt! Onderaan staat iets van mastersynchronizatie is uitgeschakeld!

w.tilburg80

w.tilburg80

• Lid sinds 13 juli 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2014
  • 17:41

Hoi had hetzelfde probleem en heb mijn email account opnieuw ingesteld in mijn telefoon en nou doet ie het weer goed.

dirkie67

dirkie67

• Lid sinds 14 december 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2014
  • 18:30

Ondertussen is het inderdaad opgelost. Gewoon met de vinger het scherm omlaag trekken en dan SYNCH aanvinken. Dat was door die update niet meer aangevinkt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren