Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Paulien7

Paulien7

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2014
  • 14:25

Hallo, ik heb een galaxy s4 nu een half jaar in bezit. maar mijn geheugen is zo vol dat ik geen foto meer kan maken. Erg vreemd want ik heb er bijna geen Appa op staan. En ik heb alle foto's en filmpjes volgens mij op de computer gezet (knippen en plakken). Gewoon via het USB kabeltje. Toch blijft het geheugen vol.
Wat kan ik hier nou aan doen??
In alle mappen die ik te zien krijg wanneer ik de telefoon aansluit op de pc heb ik de foto's en filmpjes verwijderd.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ik heb hier niet veel ervaring mee. Maar baal er flink van zo langzamerhand.

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 25 februari 2014
  • 16:29

Paulien7
Hallo, ik heb een galaxy s4 nu een half jaar in bezit. maar mijn geheugen is zo vol dat ik geen foto meer kan maken. Erg vreemd want ik heb er bijna geen Appa op staan. En ik heb alle foto's en filmpjes volgens mij op de computer gezet (knippen en plakken). Gewoon via het USB kabeltje. Toch blijft het geheugen vol.
Wat kan ik hier nou aan doen??
In alle mappen die ik te zien krijg wanneer ik de telefoon aansluit op de pc heb ik de foto's en filmpjes verwijderd.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ik heb hier niet veel ervaring mee. Maar baal er flink van zo langzamerhand.
Je gaat naar ‘instellingen’ (settings) daar druk je op ‘meer’ en dan zie je op plekje 5 ‘Opslag’ staan.
Dat open je en daar zie je precies wat er op je interne geheugen staat plus het aantal MB/GB wat het in beslag neemt.
Hier staan je ‘Apps’ , ‘Foto’s, video's., downloads enzovoorts'. Je kunt in ieder geval je ‘cache’ verwijderen. Let wel op dat je geen belangrijke dingen weggooit, want dat ben je dan echt kwijt. Als je bijvoorbeeld op ‘downloads’ drukt, kom je in het downloadbestand. Je kunt hier de bestanden in ‘downloads’ die je kwijt wilt aanvinken en die verwijderen. Dit gaat bij de andere onderwerpen in de ‘Opslag’ ook zo.
Kijk maar even hoeveel ruimte je kunt winnen.
Succes,

Makker

Bewerkt (25 februari 2014 16:32)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 11:28

Je kunt in de camera app ook instellen dat die alles opslaat op het geheugen kaartje, als je veel filmt en foto's neemt kan dit handig zijn.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren