Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Fendo

Fendo

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2014
  • 18:28

Hallo,
Mijn S4 is vaak heel traag met openen van verschillende apps. O.a. links en foto's in Facebook voor Android, WordOn, AD en Internet.
Als ik dan Lang op de hometoets druk en alle open apps afluit, daarna in RAM beheerder Geheugen wissen doe, vervolgens Advanced Task Kille en dan App Cache Cleaner gebruik gaat het goed.
Totdat ik na Facebook ga internetten en AD nieuwes op wil starten. Dan houdt het weer op.

Zit er een probleem in het geheugen?
Ik dacht eerst dat het Adblock Plus was, maar als ik die stop is het niet echt verbeterd (klein beetje maar naar mijn gevoel).

Pocophone F1
Bootloader unlocked.
Niet geroot.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2014
  • 13:23

Een app killer is helemaal niet meer van deze tijd en heb je ook zeker niet nodig, jij gaat apps geforceerd afsluiten en android start ze weer op omdat die ze nog nodig heeft.
Dit vreet hier door ook nog eens extra batterijen android kan prima met ze geheugen overweg zelf, wellicht dat dit door een bepaalde app komt of draai je een custom rom dat het probleem hier aan ligt ?.

Fendo

Fendo

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2014
  • 19:05

Bedankt voor de tip.
Ik heb Advanced Task killer en Cache killer eraf gegooid en Trust and Go Virusscanner ingesteld dat ie niet uit zichzelf gaat scannen. Alleen bij het installeren van nieuwe apps.
Hij is een stuk sneller zo.
Alleen de Facebook App laat de foto's heel langzaam, maar ik gebruik nu Facebook via de browser en dat gaat wel goed.

Pocophone F1
Bootloader unlocked.
Niet geroot.

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 11:32

Goed om te horen dat het weer beter gaat verder kan je af en toe best cach cleanen, ik heb zdbox een app met meerdere functies waaronder ook opschonen.
Ik draai dit gewoon echt eens af en toe wanneer het de pan uit rijst, ik heb nu bijvoorbeeld 258MB in de cache.
Ik zie trouwens dat Goole Play Kiosk weer is gevuld, vind ik wel apart heb die app nog nooit gebruikt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren