Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 7 maart 2014
  • 08:40

amber
Ik smeed hem gisteren pas tegen de muur dus nu maakt het niks meer uit. Maar wat ik gewoon niet snap, toen je van eclair naar gingerbread update toen kon je weer terug naar eclair. Als je jelly bean erop hebt staan dan kun je terug naar gingerbread. Waarom kun je dan van kitkat niet terug naar jelly bean. Is precies hetzelfde alleen de Namen zijn anders

Dat zou je eens kunnen vragen aan Google en/of Samsung…

Waarschijnlijk heeft het ongetwijfeld met de beveiliging van je toestel te maken!

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

amber

amber

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 366
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2014
  • 23:33

mijn man wil graag weten of het mogelijk is (nu de update er is) om nu wel terug te gaan naar jelly bean. of moet hij eerst met odin de update erop zetten, en dan 4.3 weer flashen?

r2go

r2go

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 04:37

Je hebt een probleem denk ik.
Johandejong een paar posts hiervoor zegt het al.
De omega kit kat rom die jij ge��nstalleerd hebt heeft een nieuwe bootloader met knox. Die geeft nu aan dat je een custom gebruikt.
Dat zie je tijdens het opstarten van je telefoon (0x1).

Nu is er eindelijk een originele kit kat uit.
Die kan je flashen maar ik betwijfel als je de knox void 0x1 kan wijzigen.
Dat is het hele probleem.
Geef een custom ruim niet de schuld van je eigen fout.
Je hebt de keuze gehad het niet te doen.
Ik heb het ook gedaan en heb een probleem als ik hem laat vallen.
Maar goed…zat filmpjes om het scherm zelf te vervangen:grin:

Ik zal op het XDA forum even kijken als de void te wijzigen is.
Meer kan ik voor jou niet doen helaas.

r2go

r2go

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 04:54

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2486346

Ik weet niet hoe je Engels is maar lees dit maar eens door en volg het.
Open het desnoods met Google chrome en laat het vertalen.

Het komt er op neer dat knox void NIET of NOG NIET om te draaien is.
Er staat een prijs op van gebruikers voor de ontwikkelaar die het voor elkaar krijgt.

Kan het niet mooier maken voor je.

Succes

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 11 maart 2014
  • 20:45

Ik zit momenteel op Omega v24 met de 4.4.2 KitKat ROM, maar het is mij gelukt om (vanmorgen) toch weer terug op een draaiende stock 4.3 ROM te komen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Of het een truck is of dat ik geluk heb gehad, weet ik niet.

Ik had een Omega v19 4.3 ROM op mijn toestel staan. Backup gemaakt(Ex SD) en ook op mijn Mac gezet. Met Odin v3-3.04 de stock ROM (PHN) op mijn toestel geflasht. Backup (Ex SD)gemaakt en ook weer op mijn Mac gezet. Met die stock op mijn toestel via Kies3 de nieuwe 4.4.2 ROM op mijn toestel gezet. Na installatie (en wachten totdat alle apps er weer opstonden) opnieuw een backup (Ex SD) gemaakt.

In principe stond alles weer zoals ik gewend was, maar wel kwam nu de Knox weer tevoorschijn. Gauw even de CF-Auto-Root van Chainfire (27-2-2014) geflasht voor de root, want die heb ik nodig voor mijn TitaniumBackup en daarop ook gelijk de Philz-Touch (6.18.7) om weer een uitgebreide ‘recovery’ te hebben. Met TitaniumBackup (Pro) alle vier de Knox bestanden verwijderd (gede-installeerd)zodat ik weer vrij kon klooien.

Via recovery met restore naar clockworkmod op ex-SD gegaan en daar de stock 4.3 terug gezet en het werkt. Mijn toestel zag er nu net zo uit als voordat ik via Kies naar 4.4.2 ging. Vervolgens de backup van Omega v19 met de 4.3 ROM via de Mac in mijn clockworkmod mapje gezet en opnieuw geprobeerd deze via restore op mijn toestel te zetten. Dit ging mis, want nu kreeg ik het bericht tijdens het restoren dat mijn ‘md sum’ niet correct was en het restoren werd afgebroken.

Op zich een leuke oefening. Eerst weer terug naar de stock 4.4.2 en daarna naar de Omega v24, waar ik nu de komende dagen ga zien hoe goed (of slecht) die bevalt.

Makker

Bewerkt (11 maart 2014 20:47)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 13 maart 2014
  • 12:53

Ik kom er even tussendoor, hoop dat dit niet al te hinderlijk is. …

@Makker, je geeft aan dat je 4 knox bestanden hebt. Ik heb er 6. Heb deze bevroren. Ook heb ik een volledige back-up gemaakt en deze op de externe sd - kaart overgeplaatst. Waarom herkent Titanium - backup deze niet?
Hoop dat je me het uit kunt leggen. :-)

Bewerkt (13 maart 2014 12:54) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 13 maart 2014
  • 14:06

sammynoot
Ik kom er even tussendoor, hoop dat dit niet al te hinderlijk is. …

@Makker, je geeft aan dat je 4 knox bestanden hebt. Ik heb er 6. Heb deze bevroren. Ook heb ik een volledige back-up gemaakt en deze op de externe sd - kaart overgeplaatst. Waarom herkent Titanium - backup deze niet?
Hoop dat je me het uit kunt leggen. :-)
Je hebt helemaal gelijk en ik heb gelijk op mijn toestel gekeken. Ik heb de vier die beginnen met Knox gede-installeerd en naar aanleiding van je bericht gezocht naar die andere twee. Helaas/gelukkig staan die andere twee noch in TitaniumBackup noch bij Root Explorer op mijn toestel. De enige verklaring die ik heb, is dat die twee bij het de-installeren van de andere vier Knox bestanden mee verdwenen zijn. Als je ze bevriest, dan zullen ze er blijkbaar wel blijven. Ik ruil deze verklaring onmiddellijk in voor een betere uiteraard.
Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 13 maart 2014
  • 17:36

Bedankt voor je reactie. De 3 bestanden waar het knox logo bijstaat waren bij mij de enige die te zien in de app drawer. De anderen kwamen pas naar boven toen ik er gericht naar zocht.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren