Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

terrortact

terrortact

• Lid sinds 15 oktober 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2014
  • 11:32

ik probeer al 2 dagen terug te gaan naar de orginele firmware maar krijg het niet voor elkaar heb al verschillende versies van odin geprobeerd en verschiollende ofw maar niks werkt. iedere keer als ik mijn s4 aan de pc hang en op start klik dan binnen 3 seconden komt er met grote letters fail op het scherm te staan. ik heb in al de jaren dat ik samsung heb verschillende roms gebruikt en nooit problemen gehad, het ligt er niet aan dat ik niet weet hoe ik moet flashen dat weet ik maar al te goed. heb ook al 3 verschillende pc's geprobeerd en alle usb poorten gebruikt

of zou het eraan liggen dat ik niet de orginele datakabel gebruik? de orginele is kapot dus heb ik de kabel die bij de s3 mini van mijn vrouw zat gebruikt

Bewerkt (19 februari 2014 11:42)
tonyw

tonyw

• Lid sinds 09 september 2013
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2014
  • 17:13

Dit heb ik ook gehad, toen heb ik odin geopend door er rechts op te klikken en dan te kiezen voor uitvoeren als administrator.
Toen pakte hij hem wel.

terrortact

terrortact

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2014
  • 18:24

Ik open odin altijd als administrator maar dat werkt ook niet. iig bedankt voor de tip

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 19 februari 2014
  • 18:55

Ik heb toevallig de S4 van de barman zaterdag geroot middels Odin maar dat wilde niet met een universele USB kabel. Toen de originele data kabel tevoorschijn kwam was het 1,2,3 gefixed. Je zou zeggen dat de kabel van die SIII mini het het ook zou kunnen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Je zou het kunnen testen door de SIII mini met die kabel in download mode aan Odin te hangen. Kijken of hij hem ziet. Pas op dat je er niet per ongeluk S4 firmware op probeert te flashen dan

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

terrortact

terrortact

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2014
  • 01:34

ik heb van de buurman de orginele kabel van de s4 geleend maar dat werkt ook niet. de odin mobile versie werkt ook niet heb vanalles geprobeert om de orginele versie terug te zetten maar niks werkt. iemand een idee wat ik nu nog kan doen? of moet ik hem opsturen?

The_Skull

The_Skull

• Lid sinds 05 juli 2012
  • Berichten 16
  • Reputatie 10
  • 20 februari 2014
  • 02:01

Welke bootloader heb je? Als je pre-Knox hebt dan je kunnen proberen om een oudere pre-Knox stockrom te flashen

terrortact

terrortact

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 20 februari 2014
  • 23:00

Ik heb de omega rom erop zitten. Voordat ik die erop had zitten kon Ik gewoon elke firmware erop zetten die er is maar sinds omega erop zit kan ik niet meer terug naar stock

http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/53673-romi9505xxubmga30jul-omega-v90-jb-422googlese-43omega-files.html

Bewerkt (22 februari 2014 01:43)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 23 februari 2014
  • 21:33

terrortact
Ik heb de omega rom erop zitten. Voordat ik die erop had zitten kon Ik gewoon elke firmware erop zetten die er is maar sinds omega erop zit kan ik niet meer terug naar stock

http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/53673-romi9505xxubmga30jul-omega-v90-jb-422googlese-43omega-files.html
Welke Omega ROM heb je er op staan. Als dat bijvoorbeeld de v21, v21.1 of de v22 is dan zit je op een leaked KitKat ROM en die heeft andere bootloaders en zolang de officiële KitKat stock ROM (binnen een maand hoop ik) nog niet uit is, zul je daar op moeten blijven.
Als je via Titanium Backup of een andere applicatie een backup hebt gemaakt van je systeem voordat je naar Omega ging, dan zou je die via recovery wel weer op je toestel kunnen krijgen. Lukt dat, dan kun je weer alle Jelly Bean ROM's flashen via Odin.

Makker

Bewerkt (23 februari 2014 21:35)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

terrortact

terrortact

• Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2014
  • 23:31

ik heb via titanium backup een backup gemaakt.alleen het probleem is dat ik niet in recovery kom, mijn telefoon is vanavond uitgevallen omdat hij op tilt stond en als ik hem nu opstart staat er links boven in het scherm in rode letters: kernel is not seandroid enforcing.en eronder in gele letters± set warranty bit± kernel.
hier blijft hij opstaan, hij start niet verder, ik kan wel in download modus komen maar niet in recovery. ik heb cwm recovery er al opnieuw opgezet maar dat heeft niks geholpen

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 24 februari 2014
  • 00:05

Welke Omega staat er op je toestel?
Bij mij (Omega v19) kan ik bij ‘opnieuw opstarten’ kiezen uit gewone opstart, download of recovery. Bij Omega v20 zit dat er volgens mij niet in, maar bij 21.1 en 22 weer wel.
Omdat je nog wel in download modes kunt komen zijn er nog wel oplossingen. Maar welke Omega heb je en heb je bij het flashen daarvoor ook de ‘nieuwe modems’ eerst geflashed?

Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren