Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Glenderwen

Glenderwen

• Lid sinds 16 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2014
  • 14:23

Hallo,

Ik ben hier nieuw op het forum en ik ben mezelf nog een beetje wegwijs aan het maken op dit forum. Om hier mee te beginnen leek een post me wel een handige. Ik ben geen echte bekende op het gebied van Android telefoons enzovoort maar ik hoopte dat ik jullie hier mee kan helpen.

Ik heb nu een half jaartje mijn Samsung Galaxy S4 ik ben er heel erg blij mee, in ieder geval de eerste paar maanden. Nu het wat kouder is buiten (voor zover je het dit jaar koud kunt noemen) merk ik dat mijn telefoon erg snel leeg is. Ik gebruik mijn telefoon wel erg veel moet ik zeggen dus daarom zal die ook wel snel leg gaan maar ik merk dat dit sneller is dan op het begin. Op de Chinese site dealextreme.com (ik weet niet of jullie hier bekend mee zijn) met allemaal prulletjes vond ik ook deze batterij: http://dx.com/p/3-7v-2800mah-replacement-battery-for-samsung-galaxy-s4-i9500-i9508-black-206849#.UwCtrXlPrgI.

Voor €2,80 kan ik nou niet echt moeilijk gaan doen dus het leek me het proberen waard. Ik heb de batterij 1 maand geleden besteld en kreeg hem vorige week binnen. Ik ben er tot nu toe erg blij mee want het is alsof ik elke dag 2 telefoons bij heb. Ik heb hier nog wat plaatjes van de batterij.

Ik hoop dat ik jullie hier een beetje mee heb kunnen helpen en ik hoop dat dit een mooi begin is van mijn androidworld carriere.

Met vriendelijke groeten,
Glennnnnnn

PS: een losse oplader voor de 2e batterij is wel een handige! Deze kun je ook voor niet al teveel kopen op dealextreme dacht ik, ik had er nog 1 thuis liggen.

Bewerkt (16 februari 2014 14:24) | foutje te melden
AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 17 februari 2014
  • 11:30

Mooi topic,

Zelf heb ik de S4 pas sinds kort, maar heb absoluut nog geen extra batterij nodig gehad.
Ik haal zo'n 3 à 4 uur onscreen-time.

Zelf ben ik van plan om deze te gaan bestellen.

Dit is wel iets duurder, maar dan heb je er wel meteen een oplader bij, en dan hoef ik hem niet via mijn telefoon zelf op te laden.
Dat vind ik zelf toch iets makkelijker.

Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

nekpiercing

nekpiercing

• Lid sinds 12 oktober 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2014
  • 19:16

heb zelf nu 2 keer deze al besteld tot nu toe nog heel tevreden hier over

http://www.ebay.nl/itm/20in1-Accessories-Gel-cover-film-2-x-Batterie-for-Samsung-Galaxy-S4-i9500-20in1-/130887751882?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item1e798498ca

een dag niet beschoten is een dag niet geleeft. ( paintball )

erellip

erellip

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2014
  • 22:26

Heb op Ebay de gouden Kinps met 3300 mA gekocht.
Zowel voor de S2, S3 en de S4.
Beste batterij ooit.
En nog goedkoop ook.
+/ 8 euro

CharH

CharH

• Lid sinds 26 februari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 14:53

Pas op met die ‘nep-laders’ van DX.com.
Heb op dit moment n HTC One X en heb veel gadgets gekocht via DX.com.
Prima site voor goedkope hoesjes screenprotectors ed, maar door zo'n lader van 3 euro ben ik een deel van mijn touchscreen “kwijt” geraakt.
Volgens de winkel kon dit komen omdat de aansluiting net niet volledig past, en de telefoon van binnen te warm wordt..

Echt heel vervelend! Eerst deed het gedeelte (ong 1,5 - 2 cm) en dan over de hele breedte thv de micro USB poort het af en toe..
Sinds een tijdje is dat gedeelte van het touchscreen vrijwel helemaal defect..
Noujaa.. buiten de garantieperiode natuurlijk ..

Ach mag bijna verlengen, ben aan het kijken naar de S4 Deep Black, vind de S5 voor nu nog te duur..

Ik koop dus echt geen nep-lader meer met mijn ervaring

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren