Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Wassim

Wassim

• Lid sinds 13 januari 2014
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2014
  • 21:38

Hallo,

Sinds een maand heb ik ‘erge’ problemen met de batterijduur van mijn s4. Ik moet mijn gsm wel 2 à 3 keer per dag opladen om hem normaal te gebruiken. Ik zet mijn wifi alleen maar aan als ik hem nodig heb en GPS en mobiele netwerk staan nooit aan, dus daar ligt het niet aan.

Als ik hem helemaal oplaad tegen de avond en de volgende dag wakker word, verbruikt hij ongeveer 20 à 25% in 8 uur tijd zonder dat hij is ontgrendeld. Vroeger was dit helemaal niet zo en verbruikte hij 5 à 10% in de nacht, dus ik begrijp echt niet hoe dit komt en deed ik met de batterij een 1,5 dag voor ik hem terug moest opladen, nu 2, 3 keer per dag?!

Is er een oplossing of ligt dit aan de batterij zelf of is er nog een andere reden?
Ik kom er nu pas mee af omdat ik in de examenperiode zit en niet veel tijd heb om iets anders te doen dan te studeren.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, in ieder geval bedankt!

copymaster

copymaster

• Lid sinds 03 augustus 2010
  • Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2014
  • 22:33

Volgens mij heeft een van de laatste Android updates een probleem met hoog batterij verbruik. Deze zou met de laatste recente update opgelost zijn. Verder zou je je batterij kunnen controleren of deze bol staat. Als dat zo is direct de batterij (onder garantie) vervangen.

Wassim

Wassim

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2014
  • 00:20

Ik heb al de laatste update geïnstalleerd. Als ik wil updaten geeft hij ook aan dat er geen updates meer zijn.

En hoe kan je zien of de batterij bol is? Ik bedoel, als ik hem platleg zie ik het niet maar als ik er aan voel, voelt hij toch iets dikker in het midden dan aan de randen. Is dit bol dan?

En nog iets: als ik bv. game of een applicatie open en mijn batterij is nog 20-30%, dan valt mijn gsm opeens uit en als ik hem opstart met de lader aan, geeft hij 0% aan. Dus ik denk dat dit aan de batterij ligt?
Zal Samsung hem dan gratis omruilen (hij valt nog onder de garantie)?

Bewerkt (14 januari 2014 00:39)
copymaster

copymaster

• Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2014
  • 07:12

Leg de batterij plat op tafel. Als je deze dan kunt rondtollen staat hij bol en moet je deze vervangen. Als ik je verhaal zo lees lijkt je batterij niet in orde. Over de vraag of Samsung de batterij zal omruilen moet je bij Samsung zijn, daar kan ik geen antwoord op geven.

Wassim

Wassim

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2014
  • 13:20

Ik heb de livechat even gesproken en ze vertelden me dat ze direct een nieuwe gratis gingen opsturen zonder dat ik er zelf maar iets voor hoef te doen. Ik moet alleen mijn oude batterij terug opsturen.

Dus Copymaster, heel erg bedankt voor je hulp!

copymaster

copymaster

• Berichten 351
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2014
  • 15:42
amazigh1994

amazigh1994

• Lid sinds 24 april 2011
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2014
  • 23:24

Ik had het zelfde probleem, ik heb m langs gebracht naar Phone House (Daar hebben ze een Samsung Service Center) en ik kreeg van hun een nieuwe.

Nu werkt Accu perefect!

vloetje

vloetje

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2014
  • 17:53

Exact hetzelfde probleem hier. Accu percentages klopten niet meer. Spontane reboots. Blijven hangen in opstartproces. Rare pieken en dalen in je batterij grafiek. Kortom: heel erg irritant en onbetrouwbaar.
De accu staat niet echt bol maar je voelt wel iets.
Via livechat op samsung.nl een nieuwe accu kunnen regelen, oude moet terug naar een antwoordnummer.
Netjes opgelost. https://www.dropbox.com/s/ooy28z7wv8iozj3/20140208_123255.jpg

Bewerkt (8 februari 2014 12:38) | Bewijs nieuwe accu
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 3 februari 2014
  • 08:40

Ik ben gewoon naar een service center gegaan in utrecht, de vodafone winkel in de stad is dat.
Zo kon ik gelijk een nieuwe accu regelen en hun hielden me oude, geen gedoe met wachten en andere opsturen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren