Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jvdommelen

jvdommelen

• Lid sinds 06 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2014
  • 11:41

Hallo allemaal,

Ik heb zelf geen galaxy, maar mijn schoonmoeder vroeg of ik uit kon zoeken waardoor dit kwam. Het verhaal:

Ze heeft dus een galaxy s4. Op dit moment geeft de telefoon het tekentje van een headset bovenin aan terwijl er niets gekoppeld of aangesloten is. Hierdoor kan ze dus niet bellen (speaker uitgeschakeld). Ik heb de telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar dit heeft helaas geen zin gehad! Als ze in haar auto stapt en via bluetooth de telefoon verbindt, kan ze wel gewoon bellen.

Hebben jullie een idee hoe op te lossen?

Mvg,

jelle

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 6 januari 2014
  • 13:32

Heb je al eens geprobeerd daadwerkelijk de headset aan te sluiten en weer te verwijderen?

edit: Het probleem lijkt vaker voor te komen zoals ik bijvoorbeeld hier ook lees.

als bovenstaande niet helpt kan dus je ingang van de koptelefoon kapot zijn en kun je het beste even naar een service-center gaan.

Bewerkt (6 januari 2014 13:38) | toevoeging

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

jvdommelen

jvdommelen

• Lid sinds 06 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2014
  • 13:37

Hahah goeie.. maar ja al geprobeerd ja! Dus zowel de headset via mini-jack, als degene via bluetooth in de auto.

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 6 januari 2014
  • 13:39

zie mijn toevoeging hierboven

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

mariman80

mariman80

• Lid sinds 10 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2014
  • 20:42

heb dat probleem ook gehad en net zelf opgelost door een beetje kruipolie in de headsetingang te spijten, blihkbaar een contactje dat bleef vaststeken.

Kermitbike

Kermitbike

• Lid sinds 26 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2014
  • 16:09

Of kruipolie handig is weet ik niet.
Maar de oorzaak is inderdaad vuil, waardoor er kennelijk een vals contactje wordt gemaakt.
Wat bij mij prima werkte: uitschakelen, accu er uit, heel klein beetje “Speedclean” in het gaatje spuiten (wordt veel gebruikt in electronica).
Nadat de telefoon weer was ingeschakeld was het headsetje boven in beeld verdwenen.

12many

12many

• Lid sinds 22 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2014
  • 22:28

Mijn galaxy S4 had waterschade bij de audio plugin. Ik heb een wattenstaafje erin gepropt om het water er uit te halen. Het heeft geholpen!(:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 oktober 2014
  • 10:02

Kijk anders even hier voor een tijdelijke oplossing gaat dan wel niet over een galaxy maar het probleem lijkt me hetzelfde.

Zl109069

Zl109069

• Lid sinds 05 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 november 2014
  • 13:25

Een beetje late reactie, maar dit moet werken want bij mij werkt het.

Ik weet niet waarom dit probleem zich voordoet maar de oplossing is simpel, of je speaker of je oordopjes.

Je belt gratis naar het samsung telefoon test nummer *#0*# en dan druk je heel vaak achterelkaar op reciever of heel vaak op speaker dan hoor je bij de eerste bieeep bij de tweede (speaker) muziek die op je tel staat. Klik op de home knop en je bent er vanaf maar dan doen ineens je oordopjes het weer niet om die functie terug te krijgen start je het apparaat opnieuw op en doen je oordopjes het maar niet je speaker dus weer opnieuw het proces. Kortom het is te behandelen maar er is iets kapot wat niet gaat werken waardoor je een keus moet maken

nando.mahieu

nando.mahieu

• Lid sinds 21 maart 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 maart 2020
  • 14:31

Net hetzelfde probleem gehad, heb met airduster ( een luchtspuiter) in de ingang gespoten en hierna was alles weer in orde

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren