Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

LOLLLER

LOLLLER

• Lid sinds 27 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 november 2013
  • 21:02

Hoe kan ik dit probleem oplossen??? meestal zie ik zo'n groen kadertje en dan maakt ie m wel duidelijk, maar ik bibber nogal wat en dan moet ik zeker 3-4 keer proberen om een duidelijke foto te maken…

zoals hier

LOLLLER

LOLLLER

• Lid sinds 27 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 27 november 2013
  • 21:08

broodplank1337

broodplank1337

• Lid sinds 07 januari 2012
  • Berichten 303
  • Reputatie 10
  • 28 november 2013
  • 09:23

heb ik ook soms, het probleem is dat de focus soms een beetje traag is, als hij geblurred is moet je gewoon je phone beetje naar achter en voor bewegen en dan focussed ie weer vanzelf. dan zou de foto wel goed moeten zijn, flits helpt ook erg veel (binnen)

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 28 november 2013
  • 11:52

Meer licht helpt sowieso. Flitser is een optie, maar reken er op dat je een aardig lichtverloop krijgt als je onder zo'n grote hoek van dichtbij iets wil flitsen. Je kan de telefoon natuurlijk ook stabiliseren door hem af te steunen op bijvoorbeeld een drinkwater flesje of zo.

Bij weinig licht zal de camera overigens ook snel gaan kiezen voor een groot diafragma. Zeker als je dan dicht op je onderwerp zit is de scherptediepte van de opname daarmee beperkt, zelfs met de hele kleine sensor van een telefoon. Dat zie je ook in je voorbeeldfoto: alles wat dichtbij ligt is een stuk onscherper dan wat verderaf ligt. Meer licht dus!

Bewerkt (28 november 2013 11:54)
martin99

martin99

• Lid sinds 01 december 2010
  • Berichten 205
  • Reputatie 0
  • 28 november 2013
  • 12:51

Bij camerainstellingen staat ook de optie anti trillen, die kun je aanvinken (wel eerst automatische nachtdetectie uitzetten).

vloetje

vloetje

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 29 november 2013
  • 13:06

Als je richt, op je scherm drukken waarop je wilt scherpstellen. Dan focust ie alvast wat de goede richting op.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren