Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pannekoek

Pannekoek

• Lid sinds 04 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 23:37

Heel irritant maar ik heb nu exact om de 5 minuten (geklokt) een meldingsbericht. Er is echter geen melding op mijn telefoon zichtbaar. Ik ben hier snel klaar mee! Elke 5 min tingeling en maar kijken op dat scherm, ik wordt er doodmoe van. Wie kan mij helpen om dit uit te zetten? In het menu is geen instelling te vinden die hierin voorziet.
Het is geen echte notificatie omdat niet de led gaat knipperen en er is dus ook geen notificatie afbeelding. Alleen dat @$#@$% geluid elke 5 min…….!!!!

Bewerkt (4 november 2013 23:49)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 5 november 2013
  • 08:07

Ik denk dat jij eerder last heb van het NL alert niet bij iedereen loopt dit lekker, je even de stappen kunnen doorlopen hoe je het moet instellen om het zo uit te zetten.

http://instelhulp.nlalert.nl/samsung/i9295-galaxy-s-iv-active/nl-alert/nl-alert-op-jouw-mobiele-telefoon/

NL Alert is gisteren in gegaan en ik heb bijv 3 keer een sms van hun gehad dat me telefoon goed was ingesteld, maar de test melding niet gehad.
Als je bij instellingen ben kan je vinkjes bij kanalen uitzetten.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 6 november 2013
  • 20:09

Pannekoek
Heel irritant maar ik heb nu exact om de 5 minuten (geklokt) een meldingsbericht. Er is echter geen melding op mijn telefoon zichtbaar. Ik ben hier snel klaar mee! Elke 5 min tingeling en maar kijken op dat scherm, ik wordt er doodmoe van. Wie kan mij helpen om dit uit te zetten? In het menu is geen instelling te vinden die hierin voorziet.
Het is geen echte notificatie omdat niet de led gaat knipperen en er is dus ook geen notificatie afbeelding. Alleen dat @$#@$% geluid elke 5 min…….!!!!

Ik had hetzelfde en ik denk dat ik het heb gevonden:

Instellingen –> Mijn apparaat –> Toegankelijkheid –> Meldingsherinnering uitzetten.

Op de een of andere manier denkt je toestel dat je nog ergens een ongelezen melding hebt blijkbaar, is misschien ook zo maar ik zou niet weten waar dan. Heeft misschien te maken met knox, daar kreeg ik om de zoveel tijd een melding van waar ik niks mee kon. Mischien ziet ie dat als een ongelezen melding omdat je er niet echt op kunt reageren. Het geluidje om de paar minuten is nu weg in iedergeval.

Laat even weten of het bij jou ook werkt.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Pannekoek

Pannekoek

• Lid sinds 04 november 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 november 2013
  • 09:02

De instelling stond inderdaad aan en heb het nu uitgezet. Moet even afwachten of het ook echt weg is. Het ging weg na een paar dagen en was dan plots weer terug als ik mijn telefoon had gerestart. Ik kon geen verband vinden dus ben benieuwd of het nu weg is. Ik laat het weten

mayrim

mayrim

• Lid sinds 07 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 november 2014
  • 09:08

het werkt dank je wel. wat was dat irritant iedere vijf min een berihtengeluidje. ik heb inderdaad bij instellingen en dan toegankelijkheid en meldingsherinnering uitgezet.
het geluid is nu inderdaad weg.
het werkt dus.
ik heb een samsung galaxy s4 i9515.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren