Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

roelh

roelh

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 669
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2013
  • 15:55

Hallo allemaal,

Ik heb deze gekocht:
http://www.ebay.com/itm/PU-Wallet-Magnet-Flip-Case-For-Samsung-Galaxy-S4-i9500-i9505-PC-Protective-Cover-/221285427537?ssPageName=ADME:X:AAQ:US:1123

Nu doe ik mijn telefoon erom heen en het hele ding flipte. Ik ben nu alles kwijt (aan apps) en kan de rom er opnieuw op gaan zetten.
Kent iemand het probleem met deze dingen?

Groet,
Roel

bartjuhh99

bartjuhh99

• Lid sinds 08 januari 2012
  • Berichten 70
  • Reputatie 60
  • 3 november 2013
  • 12:26

Een magneet bij een telefoon houden is nooit goed, dit zorgt voor ernstige crashes en verloren bestanden. (Ik heb deze ervaring opgedaan bij een oud Samsung klapmobieltje uit 2007).

Zelf heb ik de S-view flipcover, daar zit ook een magneetje in.
Samsung heeft de kracht van het magneetje op zo'n manier aangepast dat de telefoon niet gaat crashen, en dat de sensor het signaal netjes oppakt.

De case/cover die jij hebt gekocht is niet van Samsung. De fabrikant van het hoesje is waarschijnlijk slordig geweest met het uitkiezen van het juiste magneetje om er in te doen.

Conclusie:
Ik ken het probleem, maar wanneer je producten van het juiste merk koopt zal je deze problemen niet krijgen

Ik heb 2 originele Samsung S-View Flipcovers (Wit en Zwart, omdat het kan) bij miniinthebox.com vandaan. Op het moment dat ik ze kocht waren ze 8 euro per stuk.

Bewerkt (3 november 2013 18:14)

Handige HOW-TO's:
CWM Flashen: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/50701-how-to-custom-recovery-cwmphilz-touch-flashen.html
Galaxy S4 rooten: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/49251-how-to-je-toestel-rooten.html

wappiesoft

wappiesoft

• Lid sinds 23 januari 2011
  • Berichten 853
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 17:21

Het is zoizo verstandig om de originele S-View covers te gebruiken dit om magn etische problemen te voorkomen. Duur hoeven ze niet te zijn. Bij www.redcoon.nl kun je de originele Samsung S-View Cover in diverse kleuren bestellen voor zo'n €24,00.
Dan weet je zeker dat je geen problemen hebt. Mijn vrouw heeft de Roze en ik de Zwarte.

Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 3 november 2013
  • 18:58

Roel, niet dat je daar nu mee geholpen bent, maar er zijn ook flipcovers waarbij het magneetje bovenaan het scherm zit (zo-een gebruik ik bij m'n S2) en dat zou geen problemen mogen geven.
Je kunt proberen de magneet en het stalen lipje (verder naar boven) te verplaatsen, dan kun je 'm toch gebruiken.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren