Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Yargo

Yargo

  • Lid sinds 27 september 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • #1
  • 2 oktober 2013
  • 15:51

Hey,

Ik ben op zoek naar mensen met een S4 die hetzelfde probleem hebben dan mij:

Mijn oog is er nog maar sinds kort op gevallen, maar de chromen rand rondom het scherm is volledig afgesleten onder de Home-knop. De plaats waar je meestal je vinger legt dus. Ook aan de bovenkant is er een gans deel afgesleten die ik verklaar door het gebruik in landscape. Zijn er nog mensen waar dit het geval is? Mijn S4 is amper 5 maand oud!

Fototje:

http://tinypic.com/r/2rfcv0g/5

Ik zou hem graag opsturen met die probleem naar Samsung maar ik heb zo het gevoel dat ze die gewoon gaan retourneren en zeggen dat het mijn schuld is + 40 euro kosten om er eens naar te kijken. Als er meerdere gevallen zijn kan ik mijn verhaal staven.

Alvast bedankt!
Wes

Bewerkt (2 oktober 2013 15:52)
r2go

r2go

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • #2
  • 3 oktober 2013
  • 00:00

Klopt. Ik heb er ook last van.
En ik ben echt zuinig op mijn telefoon.
En collega van mij ook al.
Beetje jammer.
Ik weet ook niet wat ik ermee moet.
De brede rand is zo te vervangen.
Deze rand zit vast aan het midden frame.
Daar zit ook het scherm op vast.
En die kan je er niet af halen zonder het scherm te beschadigen.
Het midden frame kost namelijk niet zo veel.

Heel jammer allemaal.

Yargo

Yargo

  • Lid sinds 27 september 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • #3
  • 8 oktober 2013
  • 22:13

r2go
Klopt. Ik heb er ook last van.
En ik ben echt zuinig op mijn telefoon.
En collega van mij ook al.
Beetje jammer.
Ik weet ook niet wat ik ermee moet.
De brede rand is zo te vervangen.
Deze rand zit vast aan het midden frame.
Daar zit ook het scherm op vast.
En die kan je er niet af halen zonder het scherm te beschadigen.
Het midden frame kost namelijk niet zo veel.

Heel jammer allemaal.

Zijn wij dan de enigen??

r2go

r2go

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • #4
  • 8 oktober 2013
  • 23:41

Blijkbaar heir well.
Maar een collega van mij heeft het ook een beetje.

speedme

speedme

  • Lid sinds 22 maart 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #5
  • 11 oktober 2013
  • 23:22

Bij mij is het zelfs nog erger : op verschillende plekken is het “chrome” verf er gewoon af gebladdert.
Ik heb mijn S4 1x laten vallen, waardoor er een deuk bovenin zit (niets met het scherm zelf aan de hand trouwens!), maar niet alleen op die plek maar ook andere delen van de chrome rand gaat gewoon de verf er vanaf.

Mijn telefoon is zelfs nog maar een paar maanden oude (produktiedatum 31.7.2013).

Ik ben ook bang om contact op te nemen met Samsung, want geheid dat die gaan zeggen dat het mijn eigen schuld is en ik voor onderzoekskosten kan gaan betalen zonder dat er ook maar iets gerepareerd wordt.

marcodehaas1987

marcodehaas1987

  • Lid sinds 09 maart 2011
  • Berichten 613
  • Reputatie 10
  • #6
  • 12 oktober 2013
  • 09:14

Hier hetzelfde probleem met een toestel dat aanstaat sinds 26 september.

Heb bij Coolblue de melding gemaakt. Mag hem naar RMA sturen maar kans is voor 99,9% dat Samsung dit onder slijtage zal zien, en dus zal ik ermee moeten dealen of een nieuwe rand op eigen kosten nemen + onderzoekskosten.

r2go

r2go

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • #7
  • 12 oktober 2013
  • 09:27

Dat is mooi. Hou ons op de hoogte hoor het gegaan is.
Misschien dat ik hem ook kan opsturen.
De mijne heb ik van een kennis gekocht nieuw in de doos.

Maurice1970

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • #8
  • 12 oktober 2013
  • 19:40

speedme
Ik ben ook bang om contact op te nemen met Samsung, want geheid dat die gaan zeggen dat het mijn eigen schuld is en ik voor onderzoekskosten kan gaan betalen zonder dat er ook maar iets gerepareerd wordt.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

speedme

speedme

  • Lid sinds 22 maart 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 oktober 2013
  • 21:03

Ik heb via FB contact opgenomen met Samsung Mobile NL, hopelijk reageren ze.
Ik laat het wel weten als het zo is.

r2go

r2go

  • Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 199
  • Reputatie 0
  • #10
  • 13 oktober 2013
  • 01:06

Ik ben benieuwd……

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren