Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

inge__

inge__

• Lid sinds 28 augustus 2011
  • Berichten 422
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2013
  • 06:29

Cybertom
inge__
zover ik het begrijp is het de zelfde als die ik van jou heb.

maar kan het aan die odin liggen die ik bij jou gedownload heb dat ik niet terug meer kan naar een oudere firmware?????
want ik heb het met de 1.85 gedaan.
dat die versie toch te oud is en dat ik het met de odin v3.09 moet doen????

want ik heb eigenlijk niet meer gekeken of er een nieuwe versie is van odin,omdat deze steeds goed werkte.
ik heb daar ook de nieuwste firmware goed mee op gekregen(dus dan zou je denken dat die gewoon goed is nog)

Bij het installeren van de laatste firmware wordt de bootloader vervangen. Deze is gelocked ivm Knox beveiliging. Bij Knox worden 2 containers aangemaakt 1 voor zakelijk gebruik, 1 voor particulier. Dit is voor bedrijven, zodat gebruikers hun eigen telefoon kunnen gebruiken in een beveiligde omgeving van de telefoon. Om deze veiligheid te garanderen is de bootloader beveiligd. In de bootloader zit een regel toegepast (deze is te zien in downloadmode) knox Warantie void 0x0) op het moment dat je gaat rooten of gaat proberen te downgraden. Zal de Knox void naar 0x1 gaan. waarbij downgraden naar de oude bootloader niet zal gaan, ook niet met odin. De Knox Warantie void is waarschijnlijk een hardware e-fuse welke maar 1 x omgehaald kan worden. Resetten is dus niet meer mogelijk. Indien je Knox Warantie op 1 staat. Zal knox dus nooit gaan meer werken op je telefoon. Ook geeft Samsung geen garantie meer op de telefoon.

nou lekker dan,dan kan ik hem dus niet meer rooten of terug naar oudere versie als ik het goed begrijp.
want op deze versie is rooten niet mogelijk(ja hij zet hem er wel goed op,maar daarna krijg ik die beveiligingsmelding gelijk)

Samsung Galaxy S5
Android version: 5.0
root: nee

edp_1

edp_1

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 282
  • Reputatie 50
  • 9 oktober 2013
  • 11:11

Het is mogelijk om de meldingen uit te schakelen.
shell or Terminal Emulator this command (after running su , of course):
pm disable com.sec.knox.seandroid
een oplossing om helemaal van knox af te komen is er nog niet gevonden.

Bron
http://www.androidayos.com/2013/09/06/root-galaxy-s4-4-2-2-update-i9505-xxudmh8-i9505-xxudmgg/

Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2013
  • 13:46

nou lekker dan,dan kan ik hem dus niet meer rooten of terug naar oudere versie als ik het goed begrijp.
want op deze versie is rooten niet mogelijk(ja hij zet hem er wel goed op,maar daarna krijg ik die beveiligingsmelding gelijk)

Ik heb me telefoon gewoon geroot van de week en had knox draaien bij alle applicaties, ik kreeg geen melding of niks custom rom erop en klaar.
ALleen ik vond het niet zo boeiend dus heb alles weer terug gezet, heb gewoon volgens mij gedaan zoals in dit topic is besproken met odin enzo ook zo weer terug gezet teller op 0 gezet enzo.

edp_1

edp_1

• Lid sinds 16 september 2010
  • Berichten 282
  • Reputatie 50
  • 9 oktober 2013
  • 14:50

Heb slecht nieuws als je de nieuwe firmware root of downgrade is je garantie voorbij.

https://plus.google.com/+Chainfire/posts/LCfF5A9fsTG

Bewerkt (9 oktober 2013 14:57)
Marcel20vt

Marcel20vt

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 20:03

Sinds vandaag weer deze melding wat moet ik doen

vloetje

vloetje

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 21:27

Dacht dat ik ergens had gelezen dat je dan je cache moet wipe'n. Die optie die onder je 3 button methode zit

Marcel20vt

Marcel20vt

• Lid sinds 14 augustus 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 09:25

Hoe doe ik dat

vloetje

vloetje

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 4 november 2013
  • 10:15

.

Press and hold the power button to turn the device off.

If your device won’t turn of remove the battery for a second and put it back. ( Do not turn your phone back on )

With your device off, press and hold the volume up and the home button, then without releasing the two other buttons press and hold the power button as well.

Hold these three buttons until you can read recovery mode in the upper left corner of the screen. As soon as you can see it release the button combination.

To navigate the recovery mode screen use the volume up and down to go up and down. Use the power button to select an option.

Kies daar wipe cache

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren