Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

hvl

hvl

• Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 12:52

Als er iemand is die dat gedaan heeft, dan hoor ik het graag. Voor mij een heleboel gedoe.

natalie_achterkamp

natalie_achterkamp

• Lid sinds 12 september 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 12:59

hvl
Hier nog een…

mariixxx
Mijn samsung galaxy s4 heeft zichzelf automatisch geupdate waardoor sommige apps het niet deden waaronder whatsapp. Maar nu krijg ik elke keer een melding: ‘Update Beveilingsbeleid’ , als ik op OK klik dan zegt ie steeds ‘Verbinden met server’ om vervolgens te zeggen ‘update mislukt vanwege netwerkproblemen’, maar mijn internetverbinding is gewoon goed, ik zit op wifi (kan gewoon op internet) en 3G staat ook gewoon aan. Dus hoe kom ik hiervan af?? Het is echt superirritant.
Heb btw al geprobeerd om te telefoon opnieuw op te starten, dan is dat update-icoontje even weg maar even later komt ie gewoon weer terug. Hoop dat iemand me kan helpen.

Ik ook heeft iemand een oplossing?

hoi_roy

hoi_roy

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 13:25

Ik zit bij tele2. Die maakt overigens wel gebruik van het t Mobile netwerk.
Als er een oplossing is zonder root hoor ik het graag.

ninalogic

ninalogic

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 15:15

hoi_roy
Ik zit bij tele2. Die maakt overigens wel gebruik van het t Mobile netwerk.
Als er een oplossing is zonder root hoor ik het graag.

hier nog een tmobile gebruiker
ing app doet het niet meer en geen idee wat dat root gebeuren is dat iemand postte. .

niemand nog een oplossing?

Hans125

Hans125

• Lid sinds 04 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 15:38

ING is op de hoogte van het probleem en werkt er aan, ben er alleen nog niet achter waarom de Update van het beveiligingsbeleid het niet doet.

Bewerkt (12 september 2013 15:39)
hvl

hvl

• Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 16:27

Volgens mij werkt het niet meer vanwege die update…

Hans125
ING is op de hoogte van het probleem en werkt er aan, ben er alleen nog niet achter waarom de Update van het beveiligingsbeleid het niet doet.

hvl

hvl

• Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 17:26

Net opnieuw gestart. Hij haalde een nieuwe update travelsurf binnen van T-Mobile. En daarna werkt het volgens mij weer gewoon.

ritchard

ritchard

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 18:01

Na het opnieuw opstarten is mijn probleem verholpen.
Toestel van T-mobile en abbo van Robin Mobile.
Gr. Ritchard

Kees52

Kees52

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 18:48

mariixxx
Mijn samsung galaxy s4 heeft zichzelf automatisch geupdate waardoor sommige apps het niet deden waaronder whatsapp. Maar nu krijg ik elke keer een melding: ‘Update Beveilingsbeleid’ , als ik op OK klik dan zegt ie steeds ‘Verbinden met server’ om vervolgens te zeggen ‘update mislukt vanwege netwerkproblemen’, maar mijn internetverbinding is gewoon goed, ik zit op wifi (kan gewoon op internet) en 3G staat ook gewoon aan. Dus hoe kom ik hiervan af?? Het is echt superirritant.
Heb btw al geprobeerd om te telefoon opnieuw op te starten, dan is dat update-icoontje even weg maar even later komt ie gewoon weer terug. Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb mijn SamsungS4 opnieuw gestart en toen kwam er gelijk een update van de ING en het werkt weer perfect.

hvl

hvl

• Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 12 september 2013
  • 20:39

Kees52
mariixxx
Ik heb mijn SamsungS4 opnieuw gestart en toen kwam er gelijk een update van de ING en het werkt weer perfect.

Ik dacht ook dat het werkte. Maar de ing doet het wel. Maar ik blijf foutmeldingen krijgen van Whatsapp. En dan vraagt ie weer om die beveiligingstoestanden en dan krijg ik weer een netwerkfout.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren