Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

  • Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

  • Samsung Galaxy Note 10 Plus

  • ASUS ZenFone 6

  • OnePlus 7 Pro

  • Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

mariixxx

mariixxx

  • Lid sinds 12 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 12 september 2013
  • 09:42

Mijn samsung galaxy s4 heeft zichzelf automatisch geupdate waardoor sommige apps het niet deden waaronder whatsapp. Maar nu krijg ik elke keer een melding: ‘Update Beveilingsbeleid’ , als ik op OK klik dan zegt ie steeds ‘Verbinden met server’ om vervolgens te zeggen ‘update mislukt vanwege netwerkproblemen’, maar mijn internetverbinding is gewoon goed, ik zit op wifi (kan gewoon op internet) en 3G staat ook gewoon aan. Dus hoe kom ik hiervan af?? Het is echt superirritant.
Heb btw al geprobeerd om te telefoon opnieuw op te starten, dan is dat update-icoontje even weg maar even later komt ie gewoon weer terug. Hoop dat iemand me kan helpen.

hvl

hvl

  • Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • #2
  • 12 september 2013
  • 09:53

Hier nog een…



mariixxx
Mijn samsung galaxy s4 heeft zichzelf automatisch geupdate waardoor sommige apps het niet deden waaronder whatsapp. Maar nu krijg ik elke keer een melding: ‘Update Beveilingsbeleid’ , als ik op OK klik dan zegt ie steeds ‘Verbinden met server’ om vervolgens te zeggen ‘update mislukt vanwege netwerkproblemen’, maar mijn internetverbinding is gewoon goed, ik zit op wifi (kan gewoon op internet) en 3G staat ook gewoon aan. Dus hoe kom ik hiervan af?? Het is echt superirritant.
Heb btw al geprobeerd om te telefoon opnieuw op te starten, dan is dat update-icoontje even weg maar even later komt ie gewoon weer terug. Hoop dat iemand me kan helpen.

Hans125

Hans125

  • Lid sinds 04 september 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 12 september 2013
  • 10:28

Bij mij ook, ING app werkt ook niet meer, Help!!!



mariixxx
Mijn samsung galaxy s4 heeft zichzelf automatisch geupdate waardoor sommige apps het niet deden waaronder whatsapp. Maar nu krijg ik elke keer een melding: ‘Update Beveilingsbeleid’ , als ik op OK klik dan zegt ie steeds ‘Verbinden met server’ om vervolgens te zeggen ‘update mislukt vanwege netwerkproblemen’, maar mijn internetverbinding is gewoon goed, ik zit op wifi (kan gewoon op internet) en 3G staat ook gewoon aan. Dus hoe kom ik hiervan af?? Het is echt superirritant.
Heb btw al geprobeerd om te telefoon opnieuw op te starten, dan is dat update-icoontje even weg maar even later komt ie gewoon weer terug. Hoop dat iemand me kan helpen.

hoi_roy

hoi_roy

  • Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #4
  • 12 september 2013
  • 11:06

Bij mij ook. Geen idee of er apps zijn die nu niet werken.
Hopelijk heeft iedereen deze melding, dan is het tenminste snel opgelost

meule

meule

  • Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • #5
  • 12 september 2013
  • 11:51

Zijn jullie toevallig allemaal T-Mobile gebruikers? Er is een software update voor T-mobile, of het daar iets mee te maken heeft?

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Josabel

Josabel

  • Lid sinds 01 oktober 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • #6
  • 12 september 2013
  • 12:00

Had een gelijkwaardig probleem. Kreeg zelfs geen contact meer met een netwerk.
Je telefoon moet geroot zijn en root explorer geïnstalleerd.
Open met root explorer het bestand “ factorymode ” in de efs / factoryApp map, en kijk wat daar staat ?
Als daar OFF staat verander het dan in ON. Opslaan en rebooten.

Josabel
NB zoals gezegd, ik had een gelijkwaardig probleem. Het is dus niet zeker dat dit ook uw probleem oplost.

hvl

hvl

  • Lid sinds 27 februari 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • #7
  • 12 september 2013
  • 12:19

Ik ben bij t-mobile.


meule
Zijn jullie toevallig allemaal T-Mobile gebruikers? Er is een software update voor T-mobile, of het daar iets mee te maken heeft?

meule

meule

  • Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • #8
  • 12 september 2013
  • 12:24

hvl
Ik ben bij t-mobile.


meule
Zijn jullie toevallig allemaal T-Mobile gebruikers? Er is een software update voor T-mobile, of het daar iets mee te maken heeft?

Het enige wat je kunt proberen (maar dat is de radicale oplossing) is je telefoon herstellen naar fabrieksinstellingen. Je bent dan wel alle geinstalleerde apps kwijt maar verhelpt meestal wel problemen door een software update.

Is het probleem niet opgelost kun je alsnog contact opnemen met Samsung/T-mobile

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

mariixxx

mariixxx

  • Lid sinds 12 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #9
  • 12 september 2013
  • 12:27

hvl
Ik ben bij t-mobile.


meule
Zijn jullie toevallig allemaal T-Mobile gebruikers? Er is een software update voor T-mobile, of het daar iets mee te maken heeft?
ik zit ook bij t-mobile

mariixxx

mariixxx

  • Lid sinds 12 september 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #10
  • 12 september 2013
  • 12:30

meule
hvl
Ik ben bij t-mobile.


meule
Zijn jullie toevallig allemaal T-Mobile gebruikers? Er is een software update voor T-mobile, of het daar iets mee te maken heeft?

Het enige wat je kunt proberen (maar dat is de radicale oplossing) is je telefoon herstellen naar fabrieksinstellingen. Je bent dan wel alle geinstalleerde apps kwijt maar verhelpt meestal wel problemen door een software update.

Is het probleem niet opgelost kun je alsnog contact opnemen met Samsung/T-mobile

hmm ik hoop niet dat dat de enige oplossing is…

Josabel
Had een gelijkwaardig probleem. Kreeg zelfs geen contact meer met een netwerk.
Je telefoon moet geroot zijn en root explorer geïnstalleerd.
Open met root explorer het bestand “ factorymode ” in de efs / factoryApp map, en kijk wat daar staat ?
Als daar OFF staat verander het dan in ON. Opslaan en rebooten.

Josabel
NB zoals gezegd, ik had een gelijkwaardig probleem. Het is dus niet zeker dat dit ook uw probleem oplost.
uhm, ik ben best wel android noob, dus ik weet niet wat rooten is en hoe kan ik dat root explorer installeren??

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren