Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fleurtje89

fleurtje89

• Lid sinds 11 september 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 11 september 2013
  • 10:43

Hallo,

Op mijn galaxy s4 heb ik een app voor email waarbij ik mijn hotmail account aan heb toegevoegd. Elke keer als ik een email weggooi pakt de app de laatste (al lang gelezen) email en die zet hij erin als ongelezen. Kunnen mailtjes zijn van 2 weken terug en staan ook zo geordend maar als ongelezen.

Ik heb al gezocht bij instellingen en daar kom ik tegen, aantal email om te laden:25. Het lijkt dus als ik de nieuwste mail weggooi, hij een oude pakt omdat er altijd 25 emails geladen moeten zijn? Ik kan ook niet minder aangeven.

Het is erg vervelend en ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Mvg valerie

Bewerkt (11 september 2013 10:44)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 11 september 2013
  • 11:37

fleurtje89
Hallo,

Op mijn galaxy s4 heb ik een app voor email waarbij ik mijn hotmail account aan heb toegevoegd. Elke keer als ik een email weggooi pakt de app de laatste (al lang gelezen) email en die zet hij erin als ongelezen. Kunnen mailtjes zijn van 2 weken terug en staan ook zo geordend maar als ongelezen.

Ik heb al gezocht bij instellingen en daar kom ik tegen, aantal email om te laden:25. Het lijkt dus als ik de nieuwste mail weggooi, hij een oude pakt omdat er altijd 25 emails geladen moeten zijn? Ik kan ook niet minder aangeven.

Het is erg vervelend en ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Mvg valerie

Heb je dit alleen bij je hotmail account? Ik kan me voorstellen dat als je hotmail op je telefoon en pc gebruikt dat hij dit aan blijft geven als ongelezen totdat je hem op de pc opent. Zeker weten doe ik het niet aangezien ik geen gebruik maak van hotmail.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 11 september 2013
  • 15:28

Als je je mail weggooit op je mobiel, is hij alleen daar (van je mobiel) verwijdert: nog niet van de server!

Zolang je de mail niet daadwerkelijk van de server verwijdert, blijft hij elke keer terugkomen als “nieuwe mail” op je mobiel!

Kijk eens in de opties van je mail-programma op je mobiel of je daar ook een optie tegenkomt dat, als je het bericht verwijdert van je mobiel deze ook verwijdert dient te worden van de server…

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

mkowy

mkowy

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 10
  • 13 september 2013
  • 12:07

simpele oplossing
ik gebruik ook hotmail op mijn pc en s4

oplossing: op je telefoon

email openen
menu instellingen
hotmail kiezen
naar beneden scrollen en meer instellingen kiezen
naar beneden scrollen en instellingen inkomende e-mail kiezen
naar beneden scrollen en……. e-mail verwijderen van server veranderen in wanneer ik verwijder uit postvak in
en daarna op gereed klikken

open daarna maar eens je email programma op je pc, en ga naar postvak in
verwijder maar eens een mailtje op je telefoon, en ververs daarna op je pc maar eens je postvak in, en je zult zien dat hij verwijderd is
en dan komt hij ook niet meer terug op je telefoon

fleurtje89

fleurtje89

• Lid sinds 11 september 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 september 2013
  • 21:50

Oke bedankt allemaal voor de reacties en ik zal het direct uitproberen!

croodveldt

croodveldt

• Lid sinds 09 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2015
  • 13:53

Ik heb hetzelfde probleem met ziggo mail. heb bovenstaande instellingen uitgevoerd maar dit heeft mij niet de oplossing geboden helaas.ik heb de samsung galaxy n7000.

Bewerkt (9 februari 2015 13:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren