Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 8 maart 2015
  • 18:37

jaci
Ik heb ook geen geluid bij bellen of gebeld worden. Mijn S4 is pas drie maanden oud. Wat moet ik doen?

Ik had hetzelfde probleem, paar dagen geleden. Heb mijn oordopjes ff erin en eruit gehaald weer, ff beetje geblazen waarin je de stekker stopt. Verder nav andere suggestie heb ik *#0*# gedaan in de dialer en dan krijg je het volgende te zien:

en daar kun je even de speakers testen etc door erop te klikken en vorige te doen..

wonderbaarlijk door bovenstaande stappen werkte het bij mij weer

kan natuurlijk puur toeval zijn, maar het werkte!

Bewerkt (8 maart 2015 18:39)
Danoontje32

Danoontje32

• Lid sinds 27 juli 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2015
  • 16:15

Ik heb het nu ook, maar met what's app bellen krijg ik wel gewoon de ander te horen. Bovenstaand getest en dit had geen effect. Nog steeds geen oplossing?

xGalaxyGirlx

xGalaxyGirlx

• Lid sinds 29 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2015
  • 14:42

Ik had hetzelfde probleem bij mijn samsung galaxy s5 plus. Ik kon mensen die ik belde niet horen, en zij mij ook niet (of ik de ander niet en zij mij wel en omgekeerd). Het lag niet aan mijn luidspreker of iets dergelijks want als ik via whatsapp belde deed hij het wel, heel raar dus. Ik heb mijn telefoon toen uitgeschakeld en de batterij eruitgehaald en weer teruggestopt en hem toen weer ingeschakeld. Ik kan nu weer gewoon bellen, hoop dat het hierdoor bij jullie ook verholpen kan worden.

Brenda1308

Brenda1308

• Lid sinds 13 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 november 2015
  • 10:55

Goede morgen,

Ik heb het zelfde probleem, heb inmiddels heel wat apps van mijn telefoon afgehaald maar probleem bleef af en toe terug komen. Ik zette mijn telefoon dan uit en bij het opstarten hield ik de aan/uit toets, de menu knop en de volume harder knop tegelijk ingedrukt tot ik het samsung logo zag en in de linkerboven hoek inimini kleine blauweletters. Op verschillende sites had ik gelezen dat ie dan op een od ander menu zou komen, dit deed hij bij mij niet, maar meestal deed hij het daarna het weer even. Sinds gister…
Heeft iemand nog tips?? Buiten het uit een raam of rijdende auto gooien om?
ik hoor het graag,

groet Brenda

Peter2

Peter2

• Lid sinds 07 oktober 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2017
  • 15:59

Heeft er al iemand een oplossing gevonden voor dit probleem?

machinist

machinist

• Lid sinds 09 april 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 januari 2018
  • 09:07

Ik heb hetzelfde met mijn J7, het vreemde is dat als je naar de instellingen gaat en dan naar geluiden en de volume schuif ff 1x  van hoog naar laag en terug doet,het geluid het wel doet. Dus voor mij duidelijk een software probleem

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren