Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

pixie66

pixie66

• Lid sinds 22 december 2011
  • Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 11:18

Sinds een week of twee (was toen met vakantie) heb ik geen geluid meer als ik bel of gebeld word. De telefoon gaat wel over aan de andere kant, maar ik hoor noch het belgeluid noch hoor ik de spreker aan de andere kant als ie opneemt. Ook die spreker kan mij niet horen. Met koptelefoon hoor ik ook niks. Als ik de telefoon aansluit op een bleutooth speaker gaat ie wel gewoon over. Voor het overige werkt de telefoon qua geluid probleemloos. De speaker is dus niet kapot. Op vakantie heb ik gebeld en toen deed het probleem zich een keer voor. Na twee, drie nieuwe pogingen heb ik wel nog een gesprek op kunnen zetten. Sindsdien niet meer. Het enige dat ik nu hoor als ik bel, is een kort riedeltje dat hier wat moeilijk te reproduceren is. Iets in de trant van: tu tu tu en daarna niks meer.

Heb uiteraard al een factory reset gedaan, de originele firmware opnieuw geinstalleerd, android 4.3 erop gezet en een custom rom erop gezet. Ook ben ik alle belinstellingen langs gelopen. Helpt allemaal niet. Toevallig ga ik morgen over van Vodafaone naar Hi en heb dus ook al een andere simkaart geprobeerd. Helaas…

Lijkt op een gevalletje opsturen onder garantie, maar toch heb ik het sterke vermoeden dat het ergens in de software zit.

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 4 augustus 2013
  • 12:38

Android 4.3 erop gezet?

Die is nog niet eens beschikbaar voor de (NL) S4!

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

pixie66

pixie66

• Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2013
  • 12:41

henklbr
Android 4.3 erop gezet?

Die is nog niet eens beschikbaar voor de (NL) S4!

Officieel niet, maar wel verkrijgbaar op internet.

pixie66

pixie66

• Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2013
  • 15:08

Heb het toestel uiteindelijk ter reparatie aangeboden en deze afgelopen week terug gehad van Samsung. Toestel werkte weer. De volgende dag heb ik weer geroot en wat gebeurt er? Precies hetzelfde probleem als eerder omschreven. Begin nu sterk te vermoeden dat de klacht wordt veroorzaakt door het rooten zelf. Het vreemde is wel dat ik het toestel al enkele maanden eerder had geroot en ik probleemloos heb kunnen bellen alvorens de eerste keer problemen ontstonden. Enerzijds kan ik me niet voorstellen dat rooten zo'n gevolg heeft, maar ik begin inmiddels wel te twijfelen. Iemand vergelijkbare ervaringen?

pixie66

pixie66

• Berichten 135
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2013
  • 09:01

Niemand een ervaring hiermee of theorie hierover? Kom op internet vergelijkbare problemen tegen met de S# na root.

Mriss

Mriss

• Lid sinds 21 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2013
  • 23:11

Ik kan helaas geen antwoord geven op bovenstaande vraag.
Echter heb ik exact dezelfde klachten met mijn S4 als jij dit hebt.

Ook ik kan sinds do 19 september geen audio meer ontvangen tijdens telefoongesprekken.
Ik kan hoogstens 1x per dag een telefoongesprek voeren, waarbij ik de ander versta en de ander mij.
Tijdens alle anderen telefoongesprekken is er geen audio. Dit terwijl ik wel bereik heb en ik ook muziek af kan spelen.

Terug in de winkel was er toevallig nog een klant met de klacht dat zijn s3 geen audi had tijdens het bellen.
Dit probleem was bij hem begonnen op, jawel, 19 september.
Beiden hebben we de telefoon ter reparatie opgestuurd (telefoon heb ik overigens teruggebracht naar fabrieksinstellingen).
Ze hebben een oudere/vorige software versie erop gezet (excuses als dit niet de juiste term is).
In de winkel heb ik een aantal keren kunnen bellen.
Dag erna had ik weer hetzelfde probleem.

Samsung zegt dat dit probleem niet bij hen bekend is.
Raar vind ik, want ik kan genoeg forumberichten teruglezen van mensen met een Samsung die hetzelfde probleem hebben.

En nu?

germar

germar

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 15:54

Is er al een oplossing voor dit problem? Bij mij ook zo in ene niets meer tijdens bellen. Ook ik ben al een tijdje geroot en nooit problemen.

Galaxy S4 -> 5.0.1
Omega V41

Mriss

Mriss

• Lid sinds 21 oktober 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2014
  • 17:49

Hallo,

Ik heb geen idee wat het probleem nu uiteindelijk was.
Ik weet wel dat ik hem 2x opgestuurd heb en de 2de keer hij
eindelijk gemaakt was, doordat ze het moederbord van
mijn telefoon vernieuwd hadden.

Overigens was er bij mij geen sprake van een defecte luidspreker (dan zou
ook het overig geluid het niet doen!)

Succes!

Gr

Bewerkt (26 februari 2014 17:49)
Juutje

Juutje

• Lid sinds 27 februari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2014
  • 00:37

Ik heb sinds vanmiddag ook het zelfde probleem. Ik was aan het belle en plotseling hoor ik de andere persoon niet meer en hij mij ook niet. Ik belde eerst via bluetooth (handsfree bellen in de auto, toen ik niks hoorde. Ik dacht eerst dat het aan de bluetooth lag, maar dat was niet zo. Dus ik vraag me af of het nu inmiddels al een oplossing voor dit probleem is.

a3-jan

a3-jan

• Lid sinds 26 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 21:25

Hoi
Ik heb zelf ook het probleem met een galaxy s4 active. Heeft het vervangen van het moederbord het probleem verholpen
Zijn er ook winkels die dit doen behalve Samsung zelf?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren