Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

ashmae

ashmae

• Lid sinds 29 juli 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 20:10

Hallo,
Ik heb een vraagje.
Ik heb normaal altijd foto's in de camera stand van de galaxy s4 over kunnen zetten naar mijn laptop.
Maar vanmorgen gaf die een foutmelding aan bij het kopieren van de smartphone naar de laptop namelijk;
Geleverde gegevens zijn van een onjuist type.
Ik heb echt al bijna alles wat me mogelijk leek geprobeerd, bij instellingen.
Nu probeerde ik de foto's via dropbox over te zetten naar mijn pc
maar dit is echt veel te omslachtig aangezien kopieren en plakken ook kon.
Heeft iemand aub raad?

Gr

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2013
  • 21:23

Dit lijkt mij eerder een probleem op je laptop dan van je telefoon.
Heb je niet de mogelijkheid om het op een andere pc/laptop te proberen?

sandra1973

sandra1973

• Lid sinds 15 augustus 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2013
  • 08:53

Audiowaste
Dit lijkt mij eerder een probleem op je laptop dan van je telefoon.
Heb je niet de mogelijkheid om het op een andere pc/laptop te proberen?

ik heb ook datzelfde probleem ik kan ze ook niet overzetten naar mijn laptop….

Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 16 augustus 2013
  • 00:03

Ook niet via Kies Air? Dus via wifi?

rbakels

rbakels

• Lid sinds 08 april 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2017
  • 03:23

Mijn Samsung S7 (met Marshmellow) heb ik via een USB kabel aangesloten op mijn Windows computer om foto's naar de PC te halen.
De folder op de S7 komt als vanouds keurig in beeld. In "picture view" krijg ik zelfs de foto's te zien in klein formaat.
Als ik de files probeer te kopiëren naar de PC (door ze te slepen) krijg ik de boodschap "Geleverde gegevens zijn van een onjuist type".
Ik heb de foto's inmiddels overgehaald door ze met ANDFTP op een server te zetten en daar met Windows FTP weer af te halen, en er blijkt niets mis mee te zijn.
Met mijn vorige (helaas gestolen) Samsung S4 ging dit probleemloos, met dezelfde PC.

Op internet staat eindeloos veel boodschappen van gebruikers die hetzelfde probleem hebben, maar ik vond er geen enkele bruikbare oplossing. In elk geval sluit ik uit dat de files beschadigd zijn.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 31 mei 2017
  • 09:36

Zodra je hem aansluit op de pc zorg dat het toestel in het beginscherm staat en niet in het lockscreen, verander de modus door met twee vingers de notificatie balk naar beneden te slepen en voor bestanden of foto's te kiezen.

Ga naar developer opties en tik op USB configuratie en verander naar MTP of PTP transfer protocol.

Of probeer het met Samsung Smart switch de pc versie (voorheen  samsung kies)om te kopiëren.

Bewerkt (31 mei 2017 09:37)
rbakels

rbakels

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2017
  • 14:43

Inmiddels heb ik ontdekt dat de procedure met Windows 10 wel werkt.
Met mijn oude (gestolen) telefoon werkte het wel met XP.
Voor all duidelijkheid: ik ben er BIJNA:
- als ik telefoon en computer met de USB kabel verbind vraag Windows mij of ik het apparaat wil openen en de bestanden met "verkenner" wil weer geven (of niets wil doen, of de media-speler wil starten) kies ik voor het eerste.
- Intussen heeft Android mij gevraagd of ik toegang tot apparaatgegevens wil toestaan.("MTP verbinding")
- Dan krijg ik een Window met twee icons: Card en Phone
- Vervolgens klik ik door naar CARD/DCIM/Camera, en dan zie ik mijn foto's. Als ik de weergeef-optie "miniaturen" kies zie ik zelfs (in het klein) wat er op de foto's staat
- Maar als ik probeer om een JPG file naar mijn eigen computer te slepen weigert die dat

Ik kom dus wel een heel eind.

rbakels

rbakels

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2017
  • 16:51

Nog een belangrijke toevoeging: langs dezelfde weg (via USB kabel dus) files van de computer (XP) naar de telefoon (Android) overhalen verloopt probleemloos.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 31 mei 2017
  • 18:57

als ik het goed begrijp wil je bij de micro sd kaart komen via de pc, ik zou dan eerst maar eens even checken bij instellingen/opslag of de sd kaart als draagbaar is geformmarteerd zo niet let! wel op dat alles wordt gewist van de micro sd kaart., als de kaart als intern geformmateerd is en je gaat weer terug wordt de boel ook gewist een backup van je sd kaart is dan geen overbodige luxe.

als hij als intern geformmarteerd is moet je eerst migrate data uitvoeren, bekijk even deze link daar staat hoe dat in zijn werk gaat, let ook op dat de sd kaart dan alleen nog maar in de telefoon gebruikt kan worden waarmee hij als intern is geformmateerd.

verder zou ik als ik jou was zou je even samsung smartswitch op je pc kunnen zetten dan weet je ook zeker dat je de juiste drivers op je pc krijgt en zet ook usb foutopsporing aan bij ontwikkelaars opties dit zou ook wel eens kunnen helpen voor de juiste drivers.

klik hier om het programma samsung smartswitch voor de pc direct te downloaden, met deze tool kun je als het goed is ook bestanden heen en weer kopiëren.

probeer ook eens andere usb kabels.

Bewerkt (31 mei 2017 19:04)
rbakels

rbakels

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2017
  • 17:00

De foutmelding is gerelateerd aan Windows foutcode ERROR_DATATYPE_MISMATCH (0x8007070C) waar slechts de volgende tekst bij staat". May be used to indicate that an invalid data packet was received from the device."
Deze code hoort bij het Media Transfer Protocol (MTP).
Is mijn XP computer te oud? Moet ik MTP herinstalleren? Met mijn oude telefoon werkte het wel. Het is ook eigenaardig 1) dat het met mijn vorige telefoon (S4) wel werkte 2) Dat ik wel een keurige lijst van de files krijg, zelfs met de foto's in miniatuurvorm.

Switch is een Android app als ik me niet vergis. Moet ik nog proberen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren