Heb je wel een originele gekocht?
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Dat vraag ik me ook af . . .
Waarom koop je ook zo'n toestel op eBay…
Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9
Waarschijnlijk heb je wel een originele telefoon. Er zijn namelijk twee verschillende versies van de Samsung Galaxy S4: I9500 en I9505.
Omdat jij hem via ebay hebt gekocht in het buitenland, heb je de I9500. De I9500 heeft de exynos chip van Samsung zelf en de I9505 heeft de Snapdragon chipset.
Staat er geen enkele Samsung app op? Kun je misschien eens naar Instellingen gaan en dan Meer > Toestel Info. Helemaal naar beneden gaan en daar een screenshot van sturen?
ondertussen al nieuws want zit met hetzelfde probleem… mag ik deze link vertrouwen ? en eventueel de gsm rooten zodat hij gewoon op een andere software draait maar dan wel via nederlandse instellingen… als jullie een andere root hebben waarvan nu en dan ook updates verschijnen mogen jullie mij die ook doorsturen natuurlijk en indien mogelijk een beetje uitlegalvast bedankt voor jullie tijd
bartjeP
ondertussen al nieuws want zit met hetzelfde probleem… mag ik deze link vertrouwen ? en eventueel de gsm rooten zodat hij gewoon op een andere software draait maar dan wel via nederlandse instellingen… als jullie een andere root hebben waarvan nu en dan ook updates verschijnen mogen jullie mij die ook doorsturen natuurlijk en indien mogelijk een beetje uitlegalvast bedankt voor jullie tijd
Hallo Kevin83,
Ik heb ook een i9500 en daarop staan wel alle Samsung Apps, hierop staat een Duitse versie 4.3 dus ik vermoed dat er inderdaad iets met het toestel aan der hand is.
Het al dan niet rooten voegt voor dit onderwerp niets toe, het kan het probleem alleen maar vergroten zo lang je niet weet waar je aan toe bent.
Wordt het toestel door KIES3 herkend als je het toestel op een PC / laptop aansluit? Let Op dat je KIES3 download en niet de gewone Kies.
Maak even een schermafdruk van de pagina Toestel-info (Instellingen - Meer).
Samsung Galaxy S7
Zal me niet verbazen als je een kloon te pakken hebt.
Alle Kloon's die ik heb gezien, claimen een GT-I9500 te zijn.
Met deze app is het simpel te checken:
Genuine Galaxy Test
Ben benieuwt wat er uit komt…
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo
Ik heb op eBay een samsung galaxy S4 gekocht. Ik dacht dat het wel de versie zou zijn die hier verkrijg is, maar nu is het blijkbaar de GT-i9500 versie.
Nu als ik ga zien bij de apps staan de samsung apps niet op de telefoon. Ik dacht mss moet ik hem terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar dat hielp niet. Wou zeker die S health app uittesten, maar dat viel tegen hoor dat die er niet opstond.
Weet iemand mss hoe ik deze apps op de telefoon krijg?