Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nekpiercing

nekpiercing

• Lid sinds 12 oktober 2011
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 17:51

5 juni s4 gehaald en afgelopen woensdag deed hij het niet meer.
naja alles werkt behalve het scherm hij is zwart en wat ik ook doe hij blijft zwart.
morgen wordt hij opgehaalt voor reperatie alleen heb ik wel een probleem hij is geroot en dus geen garantie meer en omdat ik niks kan zien kan ik hem niet terug rooten.
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

een dag niet beschoten is een dag niet geleeft. ( paintball )

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 25 juni 2013
  • 17:58

als het hardware gerelateerd is kunnen ze daar niks van zeggen. Heb je iets uitgespookt met de software waardoor hij niet meer reageerd zijn de kosten voor jou.

Maar als jij het niet kan zien, kunnen zij dat meestal ook niet

Bewerkt (25 juni 2013 18:00)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

nekpiercing

nekpiercing

• Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 19:14

het lijkt net of hij geen licht meer wil geven.
dus dat zal hardware moeten zijn en het lijkt mij ook wel dat dit onder fabrieks garantie valt ?

Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 26 juni 2013
  • 01:22

Hoeft niet. Ook het ‘geen licht geven’ kan een softwarematig probleem zijn. Er zijn heel veel berichten over problemen met zwarte schermen op allerlei merken telefoons na rooten of andere ingrepen door gebruikers. Ik wil niet flauw doen, maar veel mensen die hun toestel rooten hebben geen idee waar ze eigenlijk mee bezig zijn. Soms starten ze tijdens het installeren van een custom rom zelfs hun telefoon opnieuw op, omdat het allemaal te lang duurt, of ze installeren instabiele roms.

Lees de sticky's in dit forum nog eens goed door en probeer met Odin en een stock-rom een stabiele versie te krijgen. Ergens in dit forum staat ook een topic van iemand met hetzelfde (zwart scherm) probleem. Ik weet alleen niet meer precies waar.

johny

johny

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2013
  • 03:32

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad een aantal weken terug. Na 5 dagen hield het scherm ermee op.
alles was zwart en het gaf ook geen licht meer, wel deed de telefoon zelf het nog aangezien ik gewoon de lockscreen en andere touch geluiden wel kon horen.
Is dit bij jou ook het geval?

Zoja dan zou ik hem gewoon opsturen, dit lijkt mij dan een fabrieksfout in de hardware wat bij mij ook het geval was. Alleen viel ik onder de wet van koop op afstand dat ik binnen 8 werkdagen van mijn koop kon afzien, waardoor ik een geheel nieuw toestel kreeg

En ik weet niet hoe je de S4 moet rooten, op de S2 ging dat met kernels flashen. Mocht dit op de S4 ook het geval zijn en de rest van je telefoon nog werkt, dan kun je proberen om in download mode te komen en vervolgens de orginele kernel weer te flashen.

Bewerkt (28 juni 2013 03:37)
nekpiercing

nekpiercing

• Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2013
  • 20:10

maandag krijg ik mijn s4 weer terug.
de onderdelen die vervangen zijn
1. MEA FRONT OCTA LCD ASSYSVC/ZK GTI9505 BLACK
2. MOD-SPEAKER(GT_I9505)
wat het nou precies geweest is geen idee dat kon/wou de mevrouw van smartcare niet zeggen.
hopelijk blijft hij nu gewoon weer werken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren