Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

TwoAngel

TwoAngel

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 18:17

Hallo allemaal,

Ik heb sinds maandag de S4. Superblij mee, werkt als een trein. Maar nu net bekeek ik hem aan de kant van de aan/uit knop en viel me op dat de behuizing bij het glas niet helemaal sluit.

http://sdrv.ms/18KwYet

Hier kunnen jullie zien wat ik bedoel. mijn vraag is dus, kan dit kwaad en moet ik terug naar de winkel of is dit niet zo heel erg?

Bedankt alvast.

Bewerkt (15 juni 2013 18:18)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 15 juni 2013
  • 20:53

Het is op de foto niet echt goed zichtbaar, maar ik denk het wel te zien.
Heel erg zal het niet zijn, maar de vraag is meer: ga jij ermee akkoord dat je 650 euro neerlegt voor een toestel met een cosmetische fout?

Als je je er niet aan stoort, lekker laten zo. Maar gezien je de vraag hier stelt, stoor je je eraan en dat is je goed recht.

Persoonlijk zou ik ermee terug gaan.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

TwoAngel

TwoAngel

• Lid sinds 21 april 2013
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2013
  • 16:50

Bedankt voor je antwoord. We zijn teruggegaan en we hebben een nieuwe gekregen. Deze heeft het ook maar heel minuscuul. Dus we laten het maar zo. Aangezien ie naast intensief gebruik, nog intensiever gepoetst wordt neem ik aan da thet niet heel erg is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren