Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Razerguy

Razerguy

• Lid sinds 14 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 23:07

hoi, zoals sommige al zullen weten komt de 26e de Google galaxy s4 met stock Android.
Nu wou ik vragen of het mogelijk of is om die firmware op mijn Galaxy S4 van ‘samsung’ te installeren?

Alvast bedankt!

MVG

Bewerkt (14 juni 2013 23:08)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 15 juni 2013
  • 00:32

Beetje moeilijke vraag als die firmware nog niet uit is…

Naar alle waarschijnlijkheid zal de ‘Google Edition ROM’ geport worden. Wanneer en hoe zal nog even een vraag blijven. Lang zal het vast niet duren.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Razerguy

Razerguy

• Lid sinds 14 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 10:31

Oke, Bedankt, ik denk zelf dat het geen probleem zal zijn want het is immers het zelfde toestel.

Paulo

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 15 juni 2013
  • 14:18

Wat hou je eigenlijk over als je stock Android installeert? De camera op de S4 heeft bijvoorbeeld allerlei shooting settings en instellingen. Daarnaast zit de S4 vol met softwarematige gimmicks die je wel of niet interessant vindt. Ben je die dingen dan allemaal kwijt?

Razerguy

Razerguy

• Lid sinds 14 juni 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 15 juni 2013
  • 19:04

Paulo
Wat hou je eigenlijk over als je stock Android installeert? De camera op de S4 heeft bijvoorbeeld allerlei shooting settings en instellingen. Daarnaast zit de S4 vol met softwarematige gimmicks die je wel of niet interessant vindt. Ben je die dingen dan allemaal kwijt?

Die camera opties zullen miss met een app ook te doen zijn. Voor de rest zul je er niet veel mee verliezen want het is de zelfde telefoon dus de Google firmware moet er gewoon volledig me integreren. Zeker als Google van plan is hier een nexus toestel van te maken.

bartzeeland

bartzeeland

• Lid sinds 28 oktober 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 11:56

Ik denk dat de rom binnen ����n dag beschikbaar is

swa100

swa100

• Lid sinds 01 oktober 2011
  • Berichten 143
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 16:55

Paulo

Ja die ben je allemaal kwijt. Behoort allemaal tot Touchwiz en dat heb je dan juist niet meer.

Duracell

Duracell

• Lid sinds 17 mei 2011
  • Berichten 71
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2013
  • 17:36

Je kunt beter een custom rom installeren, dan kun je met romtoolbox alles verwijderen wat je kwijt wil.

Hawkery

Hawkery

• Lid sinds 06 december 2012
  • Berichten 66
  • Reputatie 10
  • 26 juni 2013
  • 20:30

de google edition galaxy s4 is uit en nu is het dus wachten tot we deze rom kunnen flashen
hopelijk laat samsung toe dit te flashen zonder root en anders is het met root, maar dan ga ik wrs voor de cm rom…

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren