Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Marc01234

Marc01234

• Lid sinds 23 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2013
  • 08:19

jarno09
ik heb hier 2 keer de samsung galaxy s4 gekocht via mp. de ene is een paar dagen oud en werkt de camera helemaal niet meer van en blijft op het scherm zwart beeld geven en loopt dan vast en de led lamp flitser werkt ook niet,
de 2de samsung galaxy s4 is 10 dagen oud en werkt de camera ook niet goed van met 1 foto maken loopt het beeld ook vast of na enkele seconden met de camera functie aan freezz het beeld en moet je de s4 met de power knop aan en uit zetten om weer met de telefoon weer te kunnen werken. mijn vraag is zijn er meer mensen wie een samsung galaxy s4 hebben wie ook problemen met de camera hebben.
de beide samsung galaxy s4 zijn ook al in fabrieks instelling terug gezet maar niets helpt met deze problemen.
zijn er nog tips wat ik met beide toestellen kan doen dat dit onder de garantie voorwaarden gerepareert kan worden zonder dat er kosten aan zijn gebonden. ik vindt dit trouwens een slecht toestel dat er binnen enkele dagen problemen zijn met 2 toestellen met de camera defect.

Dag jarno09,

er lijkt hier mijns inziens toch wel sprake van een bug bij de nieuwe Samsung hoor. Ik heb een nieuwe S4 (fabrieks firmware van T-Mobile) met dezelfde problemen. De camera loopt vaak vast en alleen uitzetten helpt dan. Daarnaast is de focus met regelmaat slecht. Na een herstart van het toestel is die tijdelijk weer beter in dezelfde omstandigheden. Al met al maakt van dit verder erg fijne toestel de camera een belabberde indruk.

Groet, Marc

Marc01234

Marc01234

• Lid sinds 23 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2013
  • 21:42

Ik ervaar dezelfde problemen met de camera van de S4. Ik heb deze gekocht bij t-Mobile en geen verdere modificaties doorgevoerd. Bij mij loopt de camera ook regelmatig vast. Alleen uitschakelen helpt dan nog. Ook heeft de camera regelmatig moeite met focussen wat na een herstart ook weer verholpen is.
Jammer van een verder erg fijne telefoon. Hoop op een spoedige software update.

Groet, Marc

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren