Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jarno09

jarno09

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2013
  • 22:19

ik heb hier 2 keer de samsung galaxy s4 gekocht via mp. de ene is een paar dagen oud en werkt de camera helemaal niet meer van en blijft op het scherm zwart beeld geven en loopt dan vast en de led lamp flitser werkt ook niet,
de 2de samsung galaxy s4 is 10 dagen oud en werkt de camera ook niet goed van met 1 foto maken loopt het beeld ook vast of na enkele seconden met de camera functie aan freezz het beeld en moet je de s4 met de power knop aan en uit zetten om weer met de telefoon weer te kunnen werken. mijn vraag is zijn er meer mensen wie een samsung galaxy s4 hebben wie ook problemen met de camera hebben.
de beide samsung galaxy s4 zijn ook al in fabrieks instelling terug gezet maar niets helpt met deze problemen.
zijn er nog tips wat ik met beide toestellen kan doen dat dit onder de garantie voorwaarden gerepareert kan worden zonder dat er kosten aan zijn gebonden. ik vindt dit trouwens een slecht toestel dat er binnen enkele dagen problemen zijn met 2 toestellen met de camera defect.

Bewerkt (12 mei 2013 22:19)
Alexlimburg

Alexlimburg

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 552
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 01:32

jarno09;405913
ik heb hier 2 keer de samsung galaxy s4 gekocht via mp. de ene is een paar dagen oud en werkt de camera helemaal niet meer van en blijft op het scherm zwart beeld geven en loopt dan vast en de led lamp flitser werkt ook niet,
de 2de samsung galaxy s4 is 10 dagen oud en werkt de camera ook niet goed van met 1 foto maken loopt het beeld ook vast of na enkele seconden met de camera functie aan freezz het beeld en moet je de s4 met de power knop aan en uit zetten om weer met de telefoon weer te kunnen werken. mijn vraag is zijn er meer mensen wie een samsung galaxy s4 hebben wie ook problemen met de camera hebben.
de beide samsung galaxy s4 zijn ook al in fabrieks instelling terug gezet maar niets helpt met deze problemen.
zijn er nog tips wat ik met beide toestellen kan doen dat dit onder de garantie voorwaarden gerepareert kan worden zonder dat er kosten aan zijn gebonden. ik vindt dit trouwens een slecht toestel dat er binnen enkele dagen problemen zijn met 2 toestellen met de camera defect.

Een slecht toestel ? Zou het niet aan degene liggen die ze op marktplaats heeft gezet ? Teveel aan gerotzooid misschien ? Niet meteen schreeuwen dat het een slecht toestel zou zijn !
Dat is het nadeel als je iets van marktplaats koopt. Dan weet je nooit wat er mee gebeurd is.
In jou geval zou ik eens proberen om op een van beide toestellen de originele firmware opnieuw te flashen met Odin. Als daarna de camera nog steeds problemen geeft is die hardware matig kapot.
Is het een software probleem dan is het daarmee opgelost.
De originele firmware vind je op www.samfirmware.com en Odin op dit forum.

Bewerkt (13 mei 2013 01:32)
johny

johny

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 01:39

Het zou goed kunnen dat het om een fabrieksfoutje gaat, komt vaker voor bij nieuwe toestellen.
Zo werkt bij mij het hele scherm niet meer, ook de bootlogo is niet zichtbaar.

Bewerkt (13 mei 2013 01:39)
Alexlimburg

Alexlimburg

• Berichten 552
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 02:13

johny;405936
Het zou goed kunnen dat het om een fabrieksfoutje gaat, komt vaker voor bij nieuwe toestellen.
Zo werkt bij mij het hele scherm niet meer, ook de bootlogo is niet zichtbaar.

Johny, jou zou ik adviseren om je toestel naar Solid Vision te Rijswijk te sturen. Dan heb je je toestel vakkundig binnen een week weer retour.

Bewerkt (13 mei 2013 02:13)
johny

johny

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 286
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 02:56

Alexlimburg;405938
Johny, jou zou ik adviseren om je toestel naar Solid Vision te Rijswijk te sturen. Dan heb je je toestel vakkundig binnen een week weer retour.

Zijn de kosten dan niet voor me zelf?

Bewerkt (13 mei 2013 02:56)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 09:34

Ze zijn maar een paar dagen oud dus je heb gewoon nog een bon van het toestel lijkt me, je kan dus met dit probleem gewoon terug naar de winkel voor garantie.

Ik zou wel even kijken of de gene hem niet geroot heeft of iets, als dat niet zo is kan je hem altijd even terug zetten naar fabrieksinstellingen werkt het nog niet terug na de winkel.

Bewerkt (13 mei 2013 09:34)
Genntchu

Genntchu

• Lid sinds 03 december 2009
  • Berichten 192
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 10:50

Voor garantie kun je zonder bon naar solid vision gaan. Opsturen en binnen een week het terug hebben is bull****, afdeling Samsung loopt achter met reparaties..

De garantie verloopt via de serienummer.

Edit:

Hier kun je kijken of je nog garantie hebt.

http://www.unlocksamsungonline.nl/?page=warranty

Bewerkt (13 mei 2013 10:50)
Alexlimburg

Alexlimburg

• Berichten 552
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2013
  • 13:41

Genntchu;405993
Voor garantie kun je zonder bon naar solid vision gaan. Opsturen en binnen een week het terug hebben is bull****, afdeling Samsung loopt achter met reparaties..

De garantie verloopt via de serienummer.

Edit:

Hier kun je kijken of je nog garantie hebt.

Unlock Samsung Online - Remote Unlock Server NL - Samsung Simlockvrij maken

Ik heb daar twee keer een toestel ter reparatie aangeboden en beide keren het toestel netjes binnen een week terug gekregen.
Dat zijn mijn bevindingen over Solid Vision. TOP !!

———- Update van bericht ———-

johny;405940
Zijn de kosten dan niet voor me zelf?

Nee je hebt gewoon garantie. Moet wel even een kopietje van je leverbon meesturen. Als bewijs dat die niet van de vrachtwagen gevallen is. :p

Bewerkt (13 mei 2013 13:41)
jarno09

jarno09

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2013
  • 22:22

beide samsung galaxy s4 mist black hebben problemen met de camera,s. bij beide toestellen factory reset gedaan maar dat helpt niets. er is niets mee gebeurt en de vorige eigenaren heeft er ook niets aan gedaan want ze zaten nog nieuw in het plastic verpakt en hebben ze zelf open gemaakt de doosjes. ik ga ze volgende week op sturen solid en vision want ik heb er wettelijk 2 jaar garanty op. ik laat het wel weten hoe het afloopt met de reparatie en of het een fabrieks fout is.

Bewerkt (21 mei 2013 10:03)
Alexlimburg

Alexlimburg

• Berichten 552
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2013
  • 22:28

Succes :thumbup:

Bewerkt (21 mei 2013 10:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren