Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Engel

Engel

• Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • 20 februari 2013
  • 19:24

[QUOTE=stephan.ijpelaar;374852]Dank voor de reacties zover. Maar wat vinden jullie van het idee dat er een FM transmitter ingebakken zou moeten worden? Of is er geen ervaring mee? Ben benieuwd :thumbs:[/QUOTE] En dan dat via internet. Maar is eigenlijk maar een kleine verbetering.

Bewerkt (21 mei 2013 13:45)

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 26 februari 2013
  • 12:54

[QUOTE=DaveDH;377051]het model nummer I9400 slaan ze waarschijnlijk over vanwege het feit dat het getal vier een ongeluksgetal is in Korea. Maar goed, het is gewoon een kwestie van afwachten.[/QUOTE] Klopt, want het woord vier komt uit China en daar is het HET ONGELUKSGETAL. Het Chinese vier spreek je uit als cii en het woord dood (weliswaar in andere karakters) spreek je ook uit als cii. Het getal 'vier' komt daarom ook nauwelijks voor in hun huisnummers, telefoonnummers, verdiepingen enzovoorts. (Ja, als je vier bent, dan ben je eigenlijk een jaartje dood :o). Vandaar waarschijnlijk dat de nieuwe SGS 4 de code i9500 krijgt. Wie loopt er bij ons nu bewust onder een ladder door, zeg nou zelf? ;) :) Makker

Bewerkt (21 mei 2013 13:48)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 26 februari 2013
  • 13:04

[QUOTE=Makker;385324]Klopt, want het woord vier komt uit China en daar is het HET ONGELUKSGETAL. Het Chinese vier spreek je uit als cii en het woord dood (weliswaar in andere karakters) spreek je ook uit als cii. Het getal 'vier' komt daarom ook nauwelijks voor in hun huisnummers, telefoonnummers, verdiepingen enzovoorts. (Ja, als je vier bent, dan ben je eigenlijk een jaartje dood :o). Vandaar waarschijnlijk dat de nieuwe SGS 4 de code i9500 krijgt. Wie loopt er bij ons nu bewust onder een ladder door, zeg nou zelf? ;) :) Makker[/QUOTE] Dat waarschijnlijk omdat het een reeks telefoons is. Ze kunnen niet in een keer naar de Galaxy S V / Galaxy S 5 gaan. Dat zou ik nog stommer vinden. Maar ook de Galaxy S2 had een ander nummer, GT-I9100. Lijkt nu ook raar, maar toen nog niet omdat het de opvolger van de GT-I9000 was. Geert

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Audiowaste

Audiowaste

• Lid sinds 24 mei 2011
  • Berichten 523
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2013
  • 15:22

[QUOTE=AndroidGeert;385325]Dat waarschijnlijk omdat het een reeks telefoons is. Ze kunnen niet in een keer naar de Galaxy S V / Galaxy S 5 gaan. Dat zou ik nog stommer vinden. [/QUOTE] Ik denk eerlijk gezegd niet dat een miljoenenbedrijf als Samsung rekening ermee houdt wat AndroidGeert wel en niet stom vindt ;)

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 26 februari 2013
  • 16:04

Dat klopt, maar ik ben waarschijnlijk niet alleen die dat vind. Waarschijnlijk vinden vele meren miljoenen mensen dit. Je gaat in een populaire serie toch niet zomaar iets overslaan. Maar dit is het laatste off-topic berichtje hier van mij, zullen het weer over de wishlist gaan hebben. Zelf zou ik het een goed idee vinden als samsung zelf thema's gaat maken, dir je bij een update kan selecteren. Geert Verstuurd van mijn GT - I9300 met Tapatalk

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

daikenas08

daikenas08

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2013
  • 23:33

om terug topic on te gaan mijn (uitgeklaarde) wens/waslijst: -de note smartpen erin geplant, niet te veel in de weg zittende zodat je zelf kunt kiezen of je die wel da niet gebruikt, als die dan toch inch moet gaan worden -flexibel scherm hoeft voor mij niet ook al is het leuk om mee te spelen maar als ze met dergelijke technologie je toestel ook maar 2mm geplooid krijgen wat barsten door het vallen op je scherm voorkomt ben ik een gelukkig mens, ik wacht momenteel met mijn gebarsten s3 op de s4 :p -wil nog ffe die batterij erbij nemen, kijk ook uit naar android 5.0 waarin google aan de batterij tijd zou prutsen, als dat een even groot succes is als project butter krijgen mogen ze een welverdiende staande ovatie krijgen. jammer genoeg is met de huidige technologie betere batterij tijd gelijk aan grotere sizing, ze kunnen de capaciteit/ruimte voor een degelijke prijs op dit moment niet omhoog krijgen. -de metalen rand waarover men het geeft staat me ook wel aan. -13megapicles back (en van +2 front dromen?) -ook dromen van een bijgeleverde draadloos opladen setje. -de multi window om 2 apps naast elkaar te draaien, maar enkel als die "like a boss" perfect en designed for humans is gemaakt door samsung zelve. -2GB RAM realistisch -de mijlpaal van de 2 [COLOR=#555555][FONT=Arial]GHz -4G? neen -FM radio: hu? bestaat dat nog? -gewicht hoeft niet super ligt te zijn en zeker niet ten kosten van bovenstaande, ik heb hem wel graag lekker dun, net iets minder dan de s3. Dat was het zowat opt eerste gedacht :) ps: [/FONT][/COLOR][IMG]http://cdn1.mos.techradar.futurecdn.net//art/mobile_phones/Samsung/GalaxyS4/Leaks/Not16x9/GalaxyS4-Leak-01-580-100.jpg[/IMG] i love the way you look already.

Bewerkt (21 mei 2013 13:49)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2157
  • Reputatie 250
  • 27 februari 2013
  • 00:54

Ik heb nog een wensje, namelijk dat je tot drie apps open kan maken. Zeg maar Sygic gebruik je voor navigeren, er komt een mail binnen en die wil je dan ook kunnen openen zonder Sygic af te sluiten, vervolgens wil je iemand (terug) bellen en maak je je 'telefoon' open zonder mail en Sygic af te sluiten. Als ze allemaal na elkaar op je beeld twee a drie millimeter naar links zijn verschoven, kun je ook switchen op je beeldscherm, door op het randje van hun plaatje te drukken | 1 | 2 | 3 | Lijkt mij heel handig als je wilt multitasken. Makker

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

daikenas08

daikenas08

• Lid sinds 11 november 2010
  • Berichten 411
  • Reputatie 0
  • 27 februari 2013
  • 05:33

Mooi idee makker :) Ik vond 3 eerst wat veel toen ik je post begon te lezen maar dit is een goed voorbeeld, hoewel je het telefoon gesprek eens opgenomen/gebeld op de home button kunt duwen waarna je gesprek in de taskbar verdwijnt. Notice dat er trouwens reeds een mogelijkheid tot meerdere schermen in de laatste stock update van Samsung zat, was me nog niet echt opgevallen :p Is niet volledig wat ik bedoelde van te voor want ziet er vanuit gebruikers vieuw nogal simpeltjes uit zonder veel opties. Zo zijn er ook maar 2 apps naast elkaar te draaien waar in jou principe ik tot 4 wou, just cause we can. :p Bovendien momenteel jammer genoeg alleen nog maar toepasbaar op stock apps en geen 3th parts bij zoals tapatalk (+YouTube & smsen voor mij)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren