Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

edewaele

edewaele

• Lid sinds 21 december 2013
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 3 december 2018
  • 11:31

Deze staat er al op en is geinstalleerd maar ik krijg hem nergens als standaard  brouwser te zien of in te stellen

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6504
  • Reputatie 250
  • 3 december 2018
  • 12:13

dit werkt niet zo op een Android je kunt alleen aangeven waarmee (bijvoorbeeld een toegezonden internet link) hij standaard mee moet openen….zie ook screenshot en bij de pijl onderaan kun je kiezen voor eenmaal of altijd zo'n link openen.
in het geval van het screenshot kan ik kiezen tussen openen met Androidworld of google Chrome…kies ik voor altijd dan krijg je die vraag niet meer en zal hij altijd openen met zulk soort linken.

klik maar eens vanuit je Android phone op de onderstaande link dan zul je waarschijnlijk ook de vraag krijgen waarmee te openen.
ik weet niet zeker of deze functie al actief is op jou Android versie.

https://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/73650-krijg-steeds-meer-de-melding-kan-geen-beveiligde-verbinding-maken.html?page=2#post-512977

Bewerkt (3 december 2018 12:18)
edewaele

edewaele

• Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 3 december 2018
  • 13:13

Hij zegt nu dat ik naar taakbeheer moet gaan  standaart instellingen wissen gaan en op wissen klikken
Maar waar vind ik dit ergens bij instellingen staat geen  taakbeheer  Ik kan zelfs taakbeheer niet vinden (of mischien een andere benaming) ik weet het niet meer

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6504
  • Reputatie 250
  • 3 december 2018
  • 14:19

Ga naar instellingen/apps of applicaties (zoek de app waarvan de standaard gegevens wilt wissen) klik er op en kies opslag ruimte en wis de cache en gegevens…..

bij jou zal het wel iets anders gaan bekijk daarvoor onderstaande het filmpje.
je moet dan cache en clear data hebben en eventueel zou je kunnen checken wat er bij launche by default staat en eventueel wissen (clear defaults)

Bewerkt (3 december 2018 14:28)
edewaele

edewaele

• Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 14 december 2018
  • 20:59

Het is nog steeds het zelfde Ook als ik een video wil bekijken  bv van de NOS nieuws dan zegt hij dikwijls NOS is gestopt.
En kan ik weer van begin af aan weer de video starten en dan loopt hij wel helemaal af . Of de melding kan pagina niet laden  dan doe ik het later nog eens en gaat het wel weer  
e de waele

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6504
  • Reputatie 250
  • 18 december 2018
  • 11:16

ik snap het even niet meer je vraag begon met "krijg steeds meer de melding kan geen beveiligde verbinding maken" vervolgens is er voorgesteld om google Chrome te gaan gebruiken om deze vervolgens als standaard te gaan gebruiken voor openen link/video etc…..en ik kan ook nergens terug vinden of het beveiliging probleem en het standaard van starten google browser nu opgelost is.

ik krijg meer de indruk dat jou toestel niet meer goed werkt met de hedendaagse apps……met andere woorden je toestel is verouderd!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren