Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

androidfixer

androidfixer

• Lid sinds 26 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2015
  • 14:54

goeie kerst allemaal!

Mijn samsung galaxy s3 zit met een rot probleeem, hij blijft hangen bij het samsung teken.

ik ben erachtergekomen dat ik de melding Failed to mount to /efs map heb maar bijna alle oplossingen op internet helpen niet tot nu toe heb ik gedaan:

-Factory reset data & chache reset
-Flashed to stock rom van Samm
-Flashed cwm recovery & rooted met SU
-PIT file & bootloader geflashed

-Via ADB geprobeerd de efs map te herstellen maar dat had geen zin nu kreeg ik een melding: Can't find exho /dev/block/mmcbxxx

niets lijkt te helpen en op internet word je totaal niet wijzer van want ik heb alle instructies gevolgd die de mensen gaven en het hielp niet. (de dingen die hier boven staan zijn de gevolgde instructies.

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

groetjes

Econz

Econz

• Lid sinds 16 februari 2013
  • Berichten 39
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2016
  • 13:59

Hier hetzelfde probleem.

Ik heb sinds ongeveer een jaar mijn S3 uit de kast gehaald, omdat ik deze weer wil gaan gebruiken om muziek te luisteren tijdens het sporten.
Toen ik hem aanzette, bleef het samsung logo/text te zien zonder dat hij doorstart. Harde reset gedaan (power-home-volumedown tegelijk indrukken en daarna voor volume down kiezen om opnieuw op te starten werkt niet. Logo komt weer in beeld en blijft daar hangen.
Ik ben nu de firmware aan het downloaden om hem zo te kunnen vernieuwen dmv power-home-volumeup in te houden en dan te kiezen voor volume-up (downloaden).
Odin heb ik inmiddels in een map gezet op mijn pc….

Ik ben benieuwd….

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren