Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Timothy

Timothy

• Lid sinds 16 februari 2012
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2014
  • 01:33

Hallo allemaal,

Mij vriendin heet een abonnement bij Vodafone en heeft 2 jaar terug bij het afsluiten van dat abonnement een S3 er bij genomen/gekocht.
Nu heeft ze een ongeveer 4 a 5 maanden terug deze telefoon laten vallen en is er een scheur in het display gekomen.
Flink balen maar afijn de telefoon werkte verder nog gewoon goed naar behoren.
Maar in de loop ter tijd begon de telefoon kuren te krijgen.

Was de telefoon leeg? en je deed hem aan de oplader dan gaf hij in eens (rond de) 64% aan.
Dacht misschien foutje dus zal wel. Maar toen de telefoon op 20 of 15% kwam, begon het beeld te flikkeren en deed hij het niet meer goed.
Dus opnieuw aan de lader tot hij helemaal goed vol was en hij werkt weer.
Naar en tijdje begon het probleem dat de telefoon niet meer wilde opladen maar dat hij zelfs aan het ontladen was (aan de oplader!)
En het probleem met de accu bleef ook bestaan.

http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/60949-garantie-na-zelf-sleutelen.html
Nu kon ik het zelfde toestel lenen van een zus van mij aangezien die een nieuwe had. (lees link voor uitleg)
Ik heb besloten de telefoon niet op te sturen maar de 2e telefoon van mij zus af te kopen (lease toestel kpn 120 euro bla bla enz)
Werkte vlekkeloos toen wij hem net in huis namen, en mijn zus is ook eerlijk en heeft nooit problemen gehad!

Nu heeft ze dit toestel zo kleine anderhalve week in gebruik en nu krijgt ze het zelfde gedonder weer!
Screen 1 zien we het zelfde probleem voor de eerst keer.

2e screen is wat later genomen (zie tijd) en hebben we de accu er een paar keer uit gehad, verschillende keren aan de oplader gehad.
Enz enz

zoals je kan zien deugt dit voor geen meter.
En baal ik goed. Ik heb nu 2 toestellen die problemen hebben en voor beide flink wat geld neer gelegd.
Dus zoals jullie misschien kunnen begrijpen flink geïrriteerd!

Nu is mijn vraag aan jullie beste gebruikers:

Wie van jullie heeft hier een oplossing voor?
Weet waardoor het probleem ontstaat (een app die problemen kan geven of de verschillende opladers bij mij in huis?)
Wat ik kan doen richting Samsung? of de provider? (eerste toestel kom bij vodafone weg en is al door mij aan gesleuteld, 2 toestel is van kpn en is nog niet aan gesleuteld)

Aan aangezien ik het hele internet al gezocht heb naar dit probleem zie ik heel veel van zulke topic van mensen die tegen dit probleem aanlopen, weet misschien iemand een oplossing vanaf samsung zelf?

Groetjes Timothy (die zich even geen raad meer weet)

patmes

patmes

• Lid sinds 14 juni 2012
  • Berichten 208
  • Reputatie 10
  • 13 oktober 2014
  • 13:38

Probeer eens een factory reset en geen apps installeren na de reset en kijk eens wat dat geeft. En zet alles af zoals GPS, bluetooth enz.

Bewerkt (13 oktober 2014 13:41)

Zwarte Samsung S7 Edge

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren