Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

enkidoe

enkidoe

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2014
  • 15:42

Wanneer ik de grens overga en in het buitenland verblijf, neemt mijn gsm niet automatisch het nieuwe netwerk op. ik moet steeds met de hand zoeken. Dit probleem is al vanaf het begin(gsm bijna 2 jaar) en Vodafone(de providor) geeft natuurlijk niet thuis. Heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad en een oplossing hiervoor? Ik heb al eens een andere rom geprobeerd maar dat gaf geen soelaas. Aangezien ik een dual sim adapter wil gaan gebruiken, is het eigenlijk een must dat het nieuwe netwerk automatisch opgepakt wordt. iets wat je toch wel mag verwachten van een gsm.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 28 augustus 2014
  • 16:22

misschien een stomme vraag, maar heb je wel “automatically choose preferred network” (of het nederlandse alternatief) aanstaan bij je netwerkinstellingen?

enkidoe

enkidoe

• Lid sinds 08 december 2010
  • Berichten 91
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2014
  • 16:27

Stomme vragen bestaan niet. Ik heb de netwerkmodus op automatisch staan, alleen roaming staat uit ivm de kosten voor dataverkeer.

geert_vansteelant

geert_vansteelant

• Lid sinds 05 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2015
  • 10:59

eveneens geen automatisch netwerk. Van zodra ik Nederland binnenrij moet ik manueeel een operator opzoeken. met mijn Nokia E91 ging dat vanzelf. met mijn Samsung Note Gear 3 gaat het niet meer automatisch. Nochtans zijn de instellingen voor automtiach juist en heb ik roaming toegestaan aangevinkd- is het een samsung note gear 3 probleem?

marchaaren

marchaaren

• Lid sinds 26 april 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 april 2015
  • 16:04

zou het niet kunnen aan de netwerkmodus liggen (netwerkmodus, mobiele netwerken), dat je die op gsm moet zetten? ipv gsm/wcdma, ‘k had vorig jaar ook problemen maar slechts met één van de 2 sims op m’n dual sim, één stond ingesteld om data te gebruiken, 'k weet nu niet meer of het daarmee dat opgelost was, maar had ook eerst geen roaming opstaan voor de zekerheid….

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren