Sinds 2 weken lukt het niet meer om apps te intalleren op mijn telefoon (samsung galaxy S3). Op de telefoon staat nog een vrij geheugen van 5.38 GB en op de SD kaart een vrij geheugen van 1,75 GB, maar elke keer als ik een app probeer te installeren krijg ik de volgende melding: installeren op USB-opslag of SD kaart is mislukt (foto toegevoegd als bijlage). Het maakt niet uit hoe groot of klein de apps zijn in geheugen want bij allemaal komt dezelfde melding. Alle oplossingen die op de google play store aangegeven worden helpen niet, waaronder alle updates van de play store verwijderen en weer opnieuw installeren.
Iemand met een oplossing??
Alvast bedankt
Bijlage:
Hallo, Sinds 2 weken lukt het niet meer om apps te intalleren op mijn telefoon (samsung galaxy S3). Op de telefoon staat nog een vrij geheugen van 5.38 GB en op de SD kaart een vrij geheugen van 1,75 GB, maar elke keer als ik een app probeer te installeren krijg ik de volgende melding: installeren op USB-opslag of SD kaart is mislukt (foto toegevoegd als bijlage). Het maakt niet uit hoe groot of klein de apps zijn in geheugen want bij allemaal komt dezelfde melding. Alle oplossingen die op de google play store aangegeven worden helpen niet, waaronder alle updates van de play store verwijderen en weer opnieuw installeren. Iemand met een oplossing?? Alvast bedankt
Hallo,
Sinds 2 weken lukt het niet meer om apps te intalleren op mijn telefoon (samsung galaxy S3). Op de telefoon staat nog een vrij geheugen van 5.38 GB en op de SD kaart een vrij geheugen van 1,75 GB, maar elke keer als ik een app probeer te installeren krijg ik de volgende melding: installeren op USB-opslag of SD kaart is mislukt (foto toegevoegd als bijlage). Het maakt niet uit hoe groot of klein de apps zijn in geheugen want bij allemaal komt dezelfde melding. Alle oplossingen die op de google play store aangegeven worden helpen niet, waaronder alle updates van de play store verwijderen en weer opnieuw installeren.
Iemand met een oplossing??
Alvast bedankt
Bijlage: