Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Vannisje

Vannisje

• Lid sinds 16 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2014
  • 15:53

Het lijkt wel alsof er een self destruct timer in mijn Samsung Galaxy s3 gebouwd zit. Sinds begin mei heeft mijn telefoon allerlei kuren. Ik heb al last gehad van de rare sudden death crashes, waardoor ik gisterenochtend mijn telefoon helemaal heb gereset. En nu beginnen er zojuist allerlei groene, gele, rode strepen op mijn scherm te flikkeren. Dit LIJKT alleen voor te komen als er een witte achtergrond is. De telefoon is niet nat geweest of wat dan ook, en werkt verder sinds de reset weer super goed. Ik heb ook een screenshot gemaakt van mn scherm, maar op de foto zijn de strepen niet te zien.. Ik kan me vaag herinneren dat ik helemaal in het begin dit probleem ook wel eens heb gehad. Maar toen had opgelost. Maar ik heb geen idee meer hoe. In september eindigt mijn huidige abonnement bij Vodafone, dus kan ik sinss mei mijn abonnement verlengen (maar ik wacht op de galaxy s5 prime) en het lijkt net alsof de telefoon helemaal in elkaar aan het vallen in sinds ik mag verlengen haha. Anyway ik zou deze telefoon graag aan mn zus willen geven hierna.. Dus als dit op te lossen is? Misschien is er iets niet goed gegaan met de reset.. Ik hoop heel erg dat het geen interne fout is want dan ben ik verder van huis. Enorm bedankt voor jullie reacties!!

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6016
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 7 mei 2014
  • 16:09

Klinkt als een los draadje bij je scherm ergens. Dat is alleen hardwarematig op te lossen door het toestel open te schroeven en alles na te lopen of dat door iemand laten doen (lees: reparatieservice)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren