Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

brt77

brt77

• Lid sinds 26 april 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 april 2014
  • 19:52

Hallo,

dit weekend heb ik voor de eerste keer geprobeerd mijn s3 4G i3905 te rooten. Dit is grandioos fout gelopen. Mijn s3 blijkt niet geroot te zijn en ook ben ik mijn IMEI-nummer kwijt waardoor ik niet kan sms'en, bellen of netwerk heb.

Graag had ik, door mijn gebrek aan kennis, iemand gevonden die verstand van zaken heeft en mijn S3 terug zou kunnen zetten op de originele firmware. Momenteel staat die er van Luxemburg op omdat ik de originele van België niet vind. Al denk ik dat het land niet veel uitmaakt ivm firmware, alleen de carrier dan? Verder zou mijn IMEI-nr nog herzet moeten worden. Ik beschik over dit nummer, het staat op de verpakking van mijn gsm. En als het eventueel mogelijk zou zijn, zou ik hem ook graag geroot hebben dan. Maar dan wel dat hij echt geroot is en dat KNOX niet hele tijd tussen komt.

Ivm transport kan ik zelf met het openbaar vervoer heel ver raken in West-Vlaanderen. Indien je zelf met de auto kan komen, wil ik transportkosten vergoeden. Ook de werkkosten aan mijn gsm zal ik betalen.

Graag alleen reageren indien je:
- originele s3 4.3 firmware er kan opzetten
- IMEI-nr erop kan zetten
- eventueel correct kan rooten (hoeft niet)

Je kan mij contacteren op het nummer 0487/47.57.84.

Mijn excuses indien dit topic in de verkeerde categorie is gepost. Gelieve deze dan te verplaatsen in de juiste.

Alvast bedankt!

Bart

Bewerkt (26 april 2014 20:17)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 26 april 2014
  • 21:54

Een Luxemburgse firmware hoeft geen probleem te zijn. Meestal is het zo dat als je via Odin een stock firmware(maakt dus niet uit welk land) terugzet je ook je IMEI weer terugkrijgt.

Ander vraagje: waarom ga je aan je toestel lopen rommelen zonder verstand van zaken? Je komt er nu waarschijnlijk nog goed vanaf, als je minder geluk zou hebben was je bootloader kapot geweest en kon je het hele toestel wegsmijten.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren