Ga naar de huisarts en laat je linker oor nakijken
Grapje!
Als je nog garantie hebt zou ik gewoon de telefoon opsturen voor reparatie.
Je kan het zelf mischien ook wel, met een filmpje van Youtube erbij etc?
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Haha ik ben blij dat het toch echt mijn telefoon is en niet mijn oor!
Ik heb helaas geen garantie meer, dus ik wil het zelf proberen. Klopt het dat het dit onderdeel is? http://cdn2.rdstatic.com/prodimg/doc217440/doc217440_800x600_w.jpg
Zo ja, dan moet ik er met youtube wel uitkomen.
misschien is de binnenkant van de audio ingang vies en staan je instellingen niet op mono i.p.v. stereo
Nee helaas dat is het ook niet, ik heb de binnenkant schoongemaakt maar hij doet het nog steeds niet.
Niemand een idee of het probleem verholpen kan worden door http://cdn2.rdstatic.com/prodimg/doc217440/doc217440_800x600_w.jpg te vervangen?
Misschien stomme vraag, maar heb je andere oortjes geprobeerd? Die kabeltjes zijn zo dun dat die eerder breken dan de uitgang zelf.
Ja ik heb ook meerdere oortjes en geprobeerd, allemaal met hetzelfde resultaat helaas
Hoi Lennardo, dank voor je post. Ik heb hetzelfde probleem. Zou je willen laten weten of het inmiddels gelukt is?
En ik ben benieuwd of je kunt laten weten waar je het onderdeel hebt besteld en met welk youtube filmpje dit gelukt is en of je nog extra tips hebt. Enorm bedankt alvast.
Eddy, Hengelo
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo,
Ik heb verschillende headsets geprobeerd, maar ik krijg steeds alleen nog maar uit mijn linkeroortje muziek. Dit is sinds ik met mijn oortjes ergens achter bleef hangen en deze toen uit mijn telefoon los schoten. Het lijkt me dus dat het de audio uitgang is die kapot is. Zou ik dit zelf kunnen repareren/vervangen?