Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JoJoost

JoJoost

• Lid sinds 21 april 2011
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2014
  • 13:18

Afgelopen woensdag deed ik mijn telefoon aan de oplader, even later keek ik of hij was opgeladen maar het scherm bleef hangen op het oplaad scherm, die na enkele seconden weer verdween en vervolgens ook weer op kwam en daarna weer verdween. Ik haalde de telefoon vervolgens uit de lader en toen kwam het opstart scherm met de tekst samsung galaxy s3 gt-i9300 erop (normaal opstart scherm dus). Dit ging na enkele seconden ook weer weg, en kwam hierna weer terug. Dit blijft zich herhalen, als ik hem aansluit aan de oplader of op de computer komt het batterij schermpje weer op zoals beschreven.
Ik krijg het toestel niet in download mode of in recovery, ook niet met een usb jig dongle. Het toestel blijft dus opstarten en gaat na enkele seconden weer uit en dan herhaalt zich dat. Ik heb ook geprobeerd om er een andere batterij in te doen maar dat werkte helaas ook niet.
Heeft iemand ervaring met dit voorval of heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast erg bedankt voor de reacties!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 februari 2014
  • 14:18

Accu er 10 minuten uitlaten al geprobeerd?
Aan uit knop meer dan 10 sec. ingedrukt houden?
Zonder SIM en SD kaart opstarten?

Bewerkt (17 februari 2014 14:19) | toevoeging

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

JoJoost

JoJoost

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2014
  • 14:27

Nee werkt helaas ook niet, hij blijft telkens het zelfde doen als de batterij er weer in zit of als hij aan de oplader zit.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 februari 2014
  • 14:46

En als je de accu eruit haalt, terug stopt en dan in recovery starten? Volume omhoog+home en dan power ingegedrukt houden?
Zo'n bootloop moet op te lossen zijn als je het toestel terug zet naar fabrieksinstellingen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

JoJoost

JoJoost

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2014
  • 14:58

ja precies dat dacht ik dus ook al maar het schermpje van recovery komt ongeveer een halve seconde in beeld en dan gaat hij automatisch weer uit en krijg ik het samsung galaxy s3 scherm weer te zien.
Als ik de batterij er uit doe en hem er in doe, zonder dat ik hem aan heb gezet (dus zonder dat ik op de aan en uit knop druk), wordt het riedeltje al op gang gezet.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2306
  • Reputatie 70
  • 17 februari 2014
  • 17:20

Lijkt alsof de powerknop vast zit. Even een beetje mee prutsen om deze los te krijgen al geprobeerd?

JoJoost

JoJoost

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2014
  • 18:04

Dat zou misschien wel de oplossing kunnen zijn ja, ik krijg namelijk het scherm van de download mode ook heel even te zien als ik enkel de power down en de home knop ingedrukt houd.
Ik heb al even geprobeerd wat te tikjes te geven bij mn power knop, maar dat heeft nog niet geholpen, ik zal verder nog even googlen wat de mogelijke oplossing hiervoor kan zijn.

JoJoost

JoJoost

• Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2014
  • 19:31

Opgelost!

Het was inderdaad de aan en uit knop die op de een of andere manier vast zat. Ik heb op telefoon een paar tikken gegeven op mn knie aan de kant van de power knop en toen ging hij weer normaal aan

Bedankt voor de reacties Sander_M en JohandeJong!

mvg

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2306
  • Reputatie 70
  • 17 februari 2014
  • 20:24

Onwillige apparatuur even een klap geven is al sinds mensenheugnis de oplossing
Fijn dat het opgelost is.

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 18 februari 2014
  • 12:20

Goed geholpen johan!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren