Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

pgootzen

pgootzen

• Lid sinds 24 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 02:11

Hallo,

Sinds kort kan ik op mijn Galaxy S3 geen bestanden downloaden. Als ik bijvoorbeeld een link naar een pdf aanklik, dan komt beneden in beeld wel kort de melding “download starten” te staan, maar verder gebeurt er niets. Normaal zag ik in de statusbalk een pijltje komen, maar dit gebeurt nu niet meer. Ik heb voor de zekerheid in de map Downloads gekeken, maar de bestanden komen echt niet binnen.

Op aanraden van een bekende heb ik al eens de cache van de apps “Downloads” en “Download Manager” leeg gemaakt, maar dat heeft helaas niet geholpen.

Is er iemand die een oplossing weet?

Mvfg, Peter

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 24 januari 2014
  • 10:02

Probeer eens ergens anders is een pdf file binnen te halen misschien licht het wel aan de website

pgootzen

pgootzen

• Lid sinds 24 januari 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 januari 2014
  • 16:17

Ik heb het op vele verschillende sites helaas…

ka_ming_wong

ka_ming_wong

• Lid sinds 27 januari 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2014
  • 07:29

Ik heb precies hetzelfde probleem. Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Sc00p

Sc00p

• Lid sinds 09 maart 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2014
  • 02:49

Heeft er iemand al een oplossing gevonden heb precies hetzelfde probleem ? ?

Bewerkt (9 maart 2014 02:50)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6451
  • Reputatie 250
  • 9 maart 2014
  • 17:45

instaleer even ES File Explorer en probeer het bestand opnieuw te downloaden en welicht krijg je dan de vraag downloaden met of opslaan met ES File Explorer vervolgens selecteer deze en kijk of hij nu wel gedownload wordt.

Sc00p

Sc00p

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2014
  • 19:09

Gedaan maar helaas ,,maar telkens melding starten met downloaden en vervolgens is het bestand nergens terug te vinden .
Ook hetzelfde verhaal als ik een afbeelding op zoek met bijvoorbeeld google en wil opslaan..
Ga hem van de week maar is helemaal resetten, maar mocht iemand nog meer ideeën hebben verneem ik dit graag.

Bewerkt (9 maart 2014 19:17)
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6451
  • Reputatie 250
  • 9 maart 2014
  • 19:36

vreemd allemaal, ik zag dat je de cache al gewist hebt dat moet normaal al genoeg zijn is er niet toevallig een ander bestands programma waarvan je de gegevens kunt legen dat je weer de optie downloaden met of opslaan met weer terug krijgt, daar bedoel ik mee als je voor bijv een programma de optie krijgt downloaden met of opslaan met en dat je dan de optie altijd gebruikt dan komt een andere optie nooit meer terug of je moet dan de cache legen voor dat betreffende programma om die optie weer terug te krijgen.
of dat er updates zijn voor een download progje in de playstore dat er een bug opgelost is kan ook nog, ik probeer aleen mee te denken

ik heb dit zelf al een gehad met een filmpje afspelen daar had ik youtube als altijd openen aan gegeven ik kon dus niet meer kiezen met bijv openen met internet of met de video speler of welk video prog dan ook eenmaal de cache van youtube geleegt kreeg ik de opties weer terug.

Bewerkt (9 maart 2014 19:44)
Sc00p

Sc00p

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2014
  • 00:18

Ik heb nu echt alle apps die ik zelfs geïnstalleerd heb verwijderd, maar helaas probleem nog niet verholpen.
Ga deze week ff alle belangrijke dingen backuppen zodat ik het toestel helemaal naar fabrieksinstelling kan terug zetten. Hopen dat dit helpt, maar in ieder geval bedankt voor het mee denken.

marjolein27

marjolein27

• Lid sinds 26 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2014
  • 21:43

Ik heb precies hetzelfde probleem. Van alles gedownload e geprobeerd maar helaas.
heeft iemand een tip hoe dit op te lossen is?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren