Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cor_gortzak

cor_gortzak

• Lid sinds 17 december 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2014
  • 08:57

Met Kies 2 werkte het prima en geen problemen met mijn S3.
Nu in verband met de nieuwe update naar Android 4.3 en het installeren van Kies 3 krijg ik het niet werkend.
Al“s ik op de synchroniseer knop druk komt de mededeling ”Kies 3 werkt niet meer"
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Samsung zegt Kies 3 moet met Windows Vista normaal werken. En na de punt geen verdere uitleg meer. Een wel heel kort antwoord dus.
In afwachting
Cor Gortzak

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 16 januari 2014
  • 09:58

wellicht moet je Kies als “administrator” opstarten. Heb je dat al eens geprobeerd?

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 16 januari 2014
  • 10:01

KIES is en blijft een vaag product alhoewel ik moet toegeven dat zowel Kies 2 als Kies 3 in Windows 8.1 perfect functioneren.
In tegenstelling tot Windows XP en Windows 7 heb ik nog geen problemen ondervonden met het verbinden / upgraden van mijn S3 en S4.

Wat soms wil helpen is om KIES volledig te verwijderen, de PC / Laptop eerst opnieuw opstarten en daarna Kies opnieuw te installeren want soms worden de periodieke updates van Kies niet goed op de PC / Laptop verwerkt waardoor het noodzakelijk schijnt om opnieuw te installeren.

Maar waarom download jij dan niet de versie en installeer jij die met Odin, is geen probleem en al veelvuldig beschreven.

Samsung Galaxy S7

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren