Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bart1965

bart1965

• Lid sinds 23 juni 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 11 december 2013
  • 19:29

hoi,

ik heb het volgende probleem aan de hand.
heb mijn sgs 3 juist voorzien van android 4.4.1 tijdens het unzippen werd de installatie afgebroken (status 7) foutmelding
de vorige zipfiles vb 4.3.X waren verwijdert op mijn sd kaart dus er stond enkel de nieuwste zipfile op . Omdat het toestel blokkeert tijdens het unzippen en ik niet kan terugvallen op een vorige versie zit ik in de rats…toestel aan de pc hangen geeft ook geen oplossing pc ziet de sgs3 niet meer .
booten van de ext harddisk lukt volgens mij ook niet …kan ik op een of andere manier terug naar fabrieks instellingen ?
Heb alles geprobeerd restore etc etc kan het toestel niet meer uitzetten kom steeds in cwm based recovery

Help ???

mvg

bart

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2306
  • Reputatie 70
  • 11 december 2013
  • 22:09

4.4.1 voor de S3 is er (nog lang) niet. Je hebt dus een of andere custom rom proberen te installeren. Misschien dat je beter in het forum van desbetreffende rom kunt vragen wat nu te doen.
Uitzetten van je toestel kan altijd. Als het niet met de knoppen kan dan dmv het verwijderen van de batterij.
Je kunt altijd met Odin een stock firmware installeren. Herkennen door de PC zal vast wel lukken. Misschien even drivers opnieuw installeren of aan een andere USB poort hangen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren