Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pasman02

pasman02

• Lid sinds 22 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2013
  • 22:51

Goedenavond,

Sinds maandag functioneert mijn telefoon niet meer. Ik vond hem in mijn jaszak en hij vroeg om de sim te ontgrendelen. Nadat ik dit gedaan viel hij echter weer uit en startte opnieuw op. Dit herhaalt die totdat je de batterij eruit haalt.
Hard reset lukt niet. Geprobeerd een Root uit te voeren maar ook dit werkt niet, omdat de telefoon naar gelang van de tijd de verbinding met de pc verliest.

Wie heeft tips?

Bewerkt (23 oktober 2013 08:24)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 22 oktober 2013
  • 23:16

Pas de titel van je bericht even aan. Alleen ‘probleem’ komt de duidelijkheid niet ten goede. Een beschrijving in een korte zin zal veel meer lezers(en dus hulp) aantrekken. Klik op bewerken bij je bericht om de titel te veranderen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Satfreak1969

Satfreak1969

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 386
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 13:55

Indien je in de buurt van Gorinchem woon kan ik je helpen misschien.
Stuur even een Persoonlijk bericht.

Grtz Satfreak

AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 24 oktober 2013
  • 19:12

Kom je wel in de recoverymodus?

Als de telefoon uit is(door ff batterij eruit te halen, dan is hij zeker uit) en dan via Volume UP, Home en Powerknop tegelijk in te drukken. Zie je iets op je scherm, laat dan de Power knop los, maar de andere niet?

Vanuit daar kun je een reset doen(Dan ben je helaas wel alles kwijt, maar is beter dan een steeds opnieuw opstartende telefoon)
Daarna kun je kijken of hij wel opstart, als je via recoverymodus reboot aanklikt.

Geert

P.S. Dit zal ik wel pas als laatste proberen omdat je hierbij alles kwijt raakt, alle apps, maar ook je hele interne SD.

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren