Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pcwolf

pcwolf

• Lid sinds 08 september 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 12:22

He!

Ik zit al 3 weken met dit probleem en ik heb me oude SD steeds meer nodig!
Ik kreeg 3 weken geleden altijd van de errors zoals: SD kaart onverwachts verwijderd.. Heb toen altijd de S3 opnieuw moeten opstarten maar werkte soms niet en moest je de SD kaart even eruit halen terug erin steken. Maar dit bleef elke dag zo, ik moest het elke dag doen. Toen een tijdje niet gedaan. Maar ik begin telkens meer de SD kaart te missenEr staan belangrijke gegevens op, niet alleen de honderden foto's maar ook emails, bestanden die belangrijk voor me zijn.

Zelfs op de PC reageert die niet meer, toen even met een andere SD kaart geprobeerd en het werkte wel. Vanaf dat moment besefte ik goed dat de SD kaart een tijdje ziek is geworden en toen dood is gegaan.

Ik heb de SD kaart eens goed bekeken en ik kan het niet geloven maar er is amper 1 krasje.

Iemand moet me helpen en nee ik wil geen nieuwe SD kaart omdat ik bang ben dat dit probleem weer uitkomt.
Heb op google gelezen dat je best een Class 10 kunt kopen maar dit help blijkbaar de probleem niet omdat het ook bij de anderen het zelfde is, zelfs met een Samsung 64GB Class 10.

Misschien iemand die mij kan helpen om een doodde terug tot leven te brengen ?
Misschien lag hij wel een tijdje in coma, daarom dat die niet kon werken ?

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 8 september 2013
  • 13:37

Je kan de kaart af en toe wel benaderen? Dan alles kopiëren en op een andere kaart zetten en een backup op de computer( voor toekomstige problemen). Je geeft aan dat een andere kaart wel werkt dus waarom dus niet een andere kaart. Ene iemand moet mij helpen?

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 948
  • Reputatie 10
  • 8 september 2013
  • 15:43

pcwolf
He!

Ik zit al 3 weken met dit probleem en ik heb me oude SD steeds meer nodig!
Ik kreeg 3 weken geleden altijd van de errors zoals: SD kaart onverwachts verwijderd.. Heb toen altijd de S3 opnieuw moeten opstarten maar werkte soms niet en moest je de SD kaart even eruit halen terug erin steken. Maar dit bleef elke dag zo, ik moest het elke dag doen. Toen een tijdje niet gedaan. Maar ik begin telkens meer de SD kaart te missenEr staan belangrijke gegevens op, niet alleen de honderden foto's maar ook emails, bestanden die belangrijk voor me zijn.

Zelfs op de PC reageert die niet meer, toen even met een andere SD kaart geprobeerd en het werkte wel. Vanaf dat moment besefte ik goed dat de SD kaart een tijdje ziek is geworden en toen dood is gegaan.

Ik heb de SD kaart eens goed bekeken en ik kan het niet geloven maar er is amper 1 krasje.

Iemand moet me helpen en nee ik wil geen nieuwe SD kaart omdat ik bang ben dat dit probleem weer uitkomt.
Heb op google gelezen dat je best een Class 10 kunt kopen maar dit help blijkbaar de probleem niet omdat het ook bij de anderen het zelfde is, zelfs met een Samsung 64GB Class 10.

Misschien iemand die mij kan helpen om een doodde terug tot leven te brengen ?
Misschien lag hij wel een tijdje in coma, daarom dat die niet kon werken ?

Ik betwijfel of je S3 je kaartje heeft stukgemaakt. Zoals Edtims ook al aangeeft proberen om zoveel mogelijk gegevens van de kaart af te halen en eventueel op een nieuwe kaart zetten. Dan zou je kunnen proberen om je kaartje opnieuw te formatteren en kijken of dit geholpen heeft.

Bewerkt (8 september 2013 15:44)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

pcwolf

pcwolf

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 09:58

Nee, de SD reageert gewoon niet meer. Hoe vaak ik het ook probeer met terug eruit halen…
Hoe kan ik dan de gegevens van de SD kaart op de pc overbrengen als ik zelf niks krijg op de PC, geen icoontje bij computers, lampje brandt niet als je het in zo'n SD kaart apparaat doet ?

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 10:11

Doe nu niet zo moeilijk, jij hebt gewoon een defecte SD kaart te pakken, weggooien en een nieuwe kopen, probleem opgelost.

Samsung Galaxy S7

pcwolf

pcwolf

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 11:41

SRNA513006
Doe nu niet zo moeilijk, jij hebt gewoon een defecte SD kaart te pakken, weggooien en een nieuwe kopen, probleem opgelost.

Dus jij wilt zeggen dat ik de SD kaart heb gevonden ?
De SD kaart is gewoon gekocht hoor, 1 week voor de aankoop van de s3. Ik kan er ook niet aan doen dat jij geen belangrijke gegevens op je SD kaart heb en gewoon een nieuwe moet kopen. Voor iemand zijn foto's, video's, en werk bestanden wel belangrijk.

Bewerkt (9 september 2013 11:44)
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 9 september 2013
  • 12:08

misschien lees ik er overheen maar wat voor sd kaart heb je?

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 september 2013
  • 12:11

pcwolf
SRNA513006

Dus jij wilt zeggen dat ik de SD kaart heb gevonden ?
De SD kaart is gewoon gekocht hoor, 1 week voor de aankoop van de s3. Ik kan er ook niet aan doen dat jij geen belangrijke gegevens op je SD kaart heb en gewoon een nieuwe moet kopen. Voor iemand zijn foto's, video's, en werk bestanden wel belangrijk.
er wordt nergens gezegd dat je de sd kaart gevonden hebt. Wel waarschuw ik alvast dat dit topic niet moet gaan verzanden in gebekvecht, anders gaat er een slotje op. We houden het netjes en vooral on-topic

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

pcwolf

pcwolf

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 12:20

redbulletnl
misschien lees ik er overheen maar wat voor sd kaart heb je?

16 GB Class 4 C16G TAIWAN (aangekocht bij Colruyt)
Ik weet eigenlijk niet of het veel uitmaakt omdat anderen zelfs een SD kaart hadden van (70€) Samsung Class 10 64GB

er wordt nergens gezegd dat je de sd kaart gevonden hebt. Wel waarschuw ik alvast dat dit topic niet moet gaan verzanden in gebekvecht, anders gaat er een slotje op. We houden het netjes en vooral on-topic

Uiteraard wil ik geen discussie opvoeren, maar het zeggen van “Je hebt een defecte SD kaart te pakken” beschouw ik als gevonden.

Bewerkt (9 september 2013 12:22)
edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 9 september 2013
  • 13:01

Met te pakken word niet gevonden bedoelt, het is gewoon een uitdrukking. Raar dat je het zo opvat.

On topic denk ik hoe jammer het ook is, je sd kaart als verloren moet beschouwen. Er zijn wel bedrijfjes die nog informatie van een kapotte sd kunnen peuteren maar dat loopt in de papieren.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren