Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

freddy-werper

freddy-werper

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2013
  • 21:44

hallo hoe krijg je een achtergrond afbeelding perfect op het hele scherm. zonder dat er tekst of de halve foto ontbreekt.

ps ik gebruik als gallery quick pic. en heb de standaard gallery verwijderd.

mvg freddy

Bewerkt (3 september 2013 21:17)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 31 augustus 2013
  • 00:57

Pas de titel even aan, alleen ‘achtergrond’ geeft echt totaal geen info van wat je vraag nu eigenlijk is. Korte beschrijving aub.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

freddy-werper

freddy-werper

• Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 21:18

iemand al een soort idee over mijn vraag post 1

mvg freddy

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 3 september 2013
  • 22:30

Als je het plaatje/foto een grootte geeft van 1280x720 pixels dan past hij perfect in je scherm.
Sommige launchers zullen misschien een klein tikkie afwijken qua pixels maar echt veel zal het niet zijn.

Samsung Galaxy S8+

freddy-werper

freddy-werper

• Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 11:07

AVS
Als je het plaatje/foto een grootte geeft van 1280x720 pixels dan past hij perfect in je scherm.
Sommige launchers zullen misschien een klein tikkie afwijken qua pixels maar echt veel zal het niet zijn.
Hallo avs is daar een app voor om een afbeelding aan te passen graag hoor ik van je

francois1961

francois1961

• Lid sinds 03 september 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 12:23

freddy-werper
hallo hoe krijg je een achtergrond afbeelding perfect op het hele scherm. zonder dat er tekst of de halve foto ontbreekt.

mvg freddy
Volgens mij heb je dan ingesteld dat de achtergrond over al je beginschermen is verdeeld, dat moet je uitzetten.

AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 20:25

freddy-werper
AVS
Hallo avs is daar een app voor om een afbeelding aan te passen graag hoor ik van je

francois1961
freddy-werper

mvg freddy
Volgens mij heb je dan ingesteld dat de achtergrond over al je beginschermen is verdeeld, dat moet je uitzetten.

klopt wat francois1961 aangeeft. Wanneer je instelt dat je achtergrond over al je schermen verdeelt moet worden dan zie je steeds maar een deel van de foto die met swipen door je schermen steeds mee beweegt.
Als je een foto in zijn geheel en zonder vervormingen als achtergrond wil hebben en bij het swipen door je schermen de foto dus niet mee beweegt, dan is het eerst zaak om je toestel in te stellen dat de foto niet verdeeld wordt over al je schermen.
Het hangt een beetje van de launcher af die je gebruikt waar je die instelling vindt. Maar met een beetje zoeken dan kan je het wel vinden.
Meldt anders even welke launcher je gebruikt, dan kan ik desnoods even kijken waar die instelling zit.

Heb je die instelling gevonden en zo ingestelt dat een achtergrond alleen maar op 1 scherm komt en niet verdeeld wordt dan kun je met verschillende tekenprogramma's op je pc een foto op het juiste formaat maken van 1280x720 pixels. Probeer Paint.net anders maar eens…is gratis en werkt niet zo moeilijk. Google maar even voor de juiste download site (paint.net is voor op je pc…dus niet voor je telefoon)

Een plaatje op het juiste formaat zetten is niet zo moeilijk…wat lastiger is, is om een plaatje zo mooi mogelijk op het juiste formaat te zetten. Als je een foto hebt dat groter is als je telefoonscherm en je gaat dat naar het juiste formaat brengen dan zal je dus het plaatje ook gaan verkleinen. En dan is het de kunst om het zo te doen dat de foto het minst vervormt. Beter kun je…als je wat handig bent ermee, het plaatje dan niet verkleinen maar het juiste formaat uit het plaatje zelf knippen.

Een heel verhaal…
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. :-)

Samsung Galaxy S8+

freddy-werper

freddy-werper

• Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 21:24

AVS
freddy-werper
AVS

francois1961
freddy-werper

mvg freddy

klopt wat francois1961 aangeeft. Wanneer je instelt dat je achtergrond over al je schermen verdeelt moet worden dan zie je steeds maar een deel van de foto die met swipen door je schermen steeds mee beweegt.
Als je een foto in zijn geheel en zonder vervormingen als achtergrond wil hebben en bij het swipen door je schermen de foto dus niet mee beweegt, dan is het eerst zaak om je toestel in te stellen dat de foto niet verdeeld wordt over al je schermen.
Het hangt een beetje van de launcher af die je gebruikt waar je die instelling vindt. Maar met een beetje zoeken dan kan je het wel vinden.
Meldt anders even welke launcher je gebruikt, dan kan ik desnoods even kijken waar die instelling zit.

Heb je die instelling gevonden en zo ingestelt dat een achtergrond alleen maar op 1 scherm komt en niet verdeeld wordt dan kun je met verschillende tekenprogramma's op je pc een foto op het juiste formaat maken van 1280x720 pixels. Probeer Paint.net anders maar eens…is gratis en werkt niet zo moeilijk. Google maar even voor de juiste download site (paint.net is voor op je pc…dus niet voor je telefoon)

Een plaatje op het juiste formaat zetten is niet zo moeilijk…wat lastiger is, is om een plaatje zo mooi mogelijk op het juiste formaat te zetten. Als je een foto hebt dat groter is als je telefoonscherm en je gaat dat naar het juiste formaat brengen dan zal je dus het plaatje ook gaan verkleinen. En dan is het de kunst om het zo te doen dat de foto het minst vervormt. Beter kun je…als je wat handig bent ermee, het plaatje dan niet verkleinen maar het juiste formaat uit het plaatje zelf knippen.

Een heel verhaal…
Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. :-)

hallo geen idee welke launcher ik heb. draai op moment ultima rom wat zeg ik altijd al zo lang ik me s3 heb al. maar goed als ik nu op homescreen me achtergrond afbeelding zie gaat ie niet mee op zijn door alle tabs blijft ie geheel maaar nog wel steeds een halve foto

mvg freddy ps heb net paint.net gedownload

AVS

AVS

• Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 21:28

Ok freddy, dan is de instelling op je toestel al goed. :-)
Nu dan even stoeien met paint.

Succes alvast!

Samsung Galaxy S8+

freddy-werper

freddy-werper

• Berichten 266
  • Reputatie 0
  • 4 september 2013
  • 21:43

AVS
Ok freddy, dan is de instelling op je toestel al goed. :-)
Nu dan even stoeien met paint.

Succes alvast!

welke gallery gebruik jij als ik vragen mag ik zelf quick pic mieschien ligt het daar wel aan

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren