Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

cor_gortzak

cor_gortzak

• Lid sinds 17 december 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2013
  • 16:10

Geachte forumleden.

Ik heb een Galaxy S3 waarin het bovenste balkje steeds een afbeelding staat van een telefoontje met een uurwerkje ernaast.

Als ik het balkje baar beneden veeg dan komt er de tekst software update opgeschort.
Als ik daarop klik krijg ik de tekst “Vorige update gedownload. Update nu installeren?
(Tijdens installatie kan het apparaat niet worden gebruikt, zelfs niet voor Alarmoproepen)”

Ik heb dan mogelijkheid om te klikken op een van drie mogelijkheden te weten, Later, Alles selecteren of installeren. De keuzes 2 en 3 zijn logisch, als je hierop drukt gaat hij alles installeren. Als je op “later” klikt dan kun je de herinneringsinterval opgeven te weten 30 minuten, 1 uur of 3 uur.

Als ik instelleren klik dan kan ik de volgende installatie plannen op een ander uur.

Ik zou dit graag uitschakelen maar kan nergens in de instellingen of ergens anders vinden hoe dat moet. Weet iemand raad ??

Als laatste gaat hij alle apps. installeren

Graag uw hulp hiervoor
CJG

Bewerkt (24 augustus 2013 16:12)
henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 24 augustus 2013
  • 16:35

Is deze update dan al wel geïnstalleerd op je S3, of breek je hem elke keer af?

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 24 augustus 2013
  • 16:58

cor_gortzak
Geachte forumleden.

Ik heb een Galaxy S3 waarin het bovenste balkje steeds een afbeelding staat van een telefoontje met een uurwerkje ernaast.

Als ik het balkje baar beneden veeg dan komt er de tekst software update opgeschort.
Als ik daarop klik krijg ik de tekst “Vorige update gedownload. Update nu installeren?
(Tijdens installatie kan het apparaat niet worden gebruikt, zelfs niet voor Alarmoproepen)”

Ik heb dan mogelijkheid om te klikken op een van drie mogelijkheden te weten, Later, Alles selecteren of installeren. De keuzes 2 en 3 zijn logisch, als je hierop drukt gaat hij alles installeren. Als je op “later” klikt dan kun je de herinneringsinterval opgeven te weten 30 minuten, 1 uur of 3 uur.

Als ik instelleren klik dan kan ik de volgende installatie plannen op een ander uur.

Ik zou dit graag uitschakelen maar kan nergens in de instellingen of ergens anders vinden hoe dat moet. Weet iemand raad ??

Als laatste gaat hij alle apps. installeren

Graag uw hulp hiervoor
CJG

Deze melding blijft staan totdat je de update ook daadwerkelijk installeert. Je zult dus de update moeten installeren om er van af te komen. Wil je deze meldingen niet meer dan ga je naar in instellingen -toestel info - software update en schakel daar “automatisch updaten” uit.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

cor_gortzak

cor_gortzak

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2013
  • 09:15

@Meule

Hartelijk dank voor het antwoord ik ben eruit.

Ik had eerst de update tijd ingesteld 00 uur en 00 minuten, daarna was de melding weg.
Ik heb nu ook via instellingen de automatische update uitgezet. Wil dit nu zeggen dat er geen enkele update meer automatisch wordt geüpdatet. Ik heb het idee dat ik nu nooit meer deze update zal zien. Is dat erg!

Cor Gortzak

meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 25 augustus 2013
  • 12:05

Je krijgt nu inderdaad geen melding meer dat er een update is, echter kun je dit wel handmatig controleren. Meestal worden de updates toch van te voren aangekondigd dus je weet ongeveer wanneer je zou moeten gaan controleren of er een nieuwe versie beschikbaar is.

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

cor_gortzak

cor_gortzak

• Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2013
  • 08:52

@Meule

Ik heb de updates weer aangezet en de klok in de betreffende app. op 00 uur 00 laten staan.
Het probleem is nu opgelost en wil u bedanken voor uw reacties.
Bedankt

Cor Gortzak

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren