Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rihanna_Fenty

Rihanna_Fenty

• Lid sinds 16 oktober 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 11 juli 2013
  • 09:33

hoi ik heb sinds kort de sgs3 en ik wil graag een achtergrond op landscape mode.

de achtergronden moeten worden bijgesneden maar dit wordt verticaal gedaan. is er een mogelijkheid dat ik de afbeelding horizontaal kan instellen.

het gaat om een afbeelding met tekst. zouden jullie mij kunnen helpen.

Rihanna_Fenty

Rihanna_Fenty

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2013
  • 08:07

niemand een idee of het wel of niet mogelijk is?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 13 juli 2013
  • 12:43

Landscape zou alleen passen als je je toestel draait……

wools

wools

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 1064
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2013
  • 22:29

Ik heb ooit multipicture live wallpaper gehad maar ik weet niet of het daarmee gaat lukken weet wel dat je voor elk scherm en andere afbeelding kan nemen kijk daar eens naar wie weet

Rihanna_Fenty

Rihanna_Fenty

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2013
  • 22:56

wools
Ik heb ooit multipicture live wallpaper gehad maar ik weet niet of het daarmee gaat lukken weet wel dat je voor elk scherm en andere afbeelding kan nemen kijk daar eens naar wie weet

ja klopt ik heb op mijn vorige telefoon ook multipic gehad, maar deze werkt niet op sgs3 op een of andere manier. dus er is geen mogelijkheid om je verticale afbeelding in ht geheel op de achtergrond te krijgen?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 14 juli 2013
  • 23:17

Nou snap ik hem beterverticaal=portrait. Ben bang dat de gemakkelijkste manier is om de afbeelding eerst te bewerken. Canvas vergroten in dit geval. Je maakt dan een rand om je oorspronkelijke afbeelding welke android weer gedeeltelijk weghaalt.

Rihanna_Fenty

Rihanna_Fenty

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 20 juli 2013
  • 22:12

jwhoutepen
Nou snap ik hem beterverticaal=portrait. Ben bang dat de gemakkelijkste manier is om de afbeelding eerst te bewerken. Canvas vergroten in dit geval. Je maakt dan een rand om je oorspronkelijke afbeelding welke android weer gedeeltelijk weghaalt.

ik snap niet helemaal hoe je bedoelt. hoe zou ik dt moeten doen? ik wil een verticale foto (tekst) als achtergrond. zou je het mss iets specifieker zijn?

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 21 juli 2013
  • 00:24

Als je gewenste afbeelding door android zodanig gecropped wordt dat een gedeelte van de tekst wegvalt, zou ik er mbv bijv photoshop een rand omheen zetten bedoel ik. Welke vervolgens weer weggeknipt wordt door android. Je mag me de afbeelding ook wel sturen, of er een link naar plaatsen hier.

Rihanna_Fenty

Rihanna_Fenty

• Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2013
  • 10:00

jwhoutepen
Als je gewenste afbeelding door android zodanig gecropped wordt dat een gedeelte van de tekst wegvalt, zou ik er mbv bijv photoshop een rand omheen zetten bedoel ik. Welke vervolgens weer weggeknipt wordt door android. Je mag me de afbeelding ook wel sturen, of er een link naar plaatsen hier.

wat is eigenlijk de grote die ik dan zou moeten instellen? dit is de soort fotos die ik als achtergrond zou willen ->..

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 21 juli 2013
  • 10:32

De foto is in landscape terwijl jij hem rechtop wilt. Je zult dus boven en onder moeten aanvullen om de hoogte/breedte verhouding te corrigeren

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren