Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tom1995

Tom1995

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 17:23

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag, want mijn Galaxy S3 verleden weekend gestolen en vraag me af of ik deze kan opsporen via iets?

Ik heb er geen app op gedownload waarmee ik hem kan zoeken.

Uiteraard heb ik me sim al geblokkeerd zodat diegene niet op mijn kosten zit te internetten, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Alvast bedankt!

Bewerkt (9 juli 2013 17:27)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6182
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 9 juli 2013
  • 17:27

Je kunt de gegevens van het toestel alvast zetten in het Gestolen Smartphones / Tablets-forum.

Bewerkt (9 juli 2013 17:28)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 juli 2013
  • 18:00

Tom1995
Hallo allemaal.

Ik heb een vraag, want mijn Galaxy S3 verleden weekend gestolen en vraag me af of ik deze kan opsporen via iets?

Uiteraard heb ik me sim al geblokkeerd zodat diegene niet op mijn kosten zit te internetten, ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen

Alvast bedankt!

Helaas kan dit alleen maar als je óf een app hebt gedownload óf je telefoon hebt aangemeld bij Samsung dive (tegenwoordig find my mobile)
zeer vervelend dat dit je is overkomen, en als je niet verzekerd bent krijg je ook nog niks terug. aangifte kan tegenwoordig via internet.

Helaas heb je aan dergelijke apps ook niks want bij een factory reset is hij niet meer te volgen. Ik weet in ieder geval dat de mijne in Algerije rondzwerftmaar ze kunnen er niks aan doen zolang de overheid imei blokkade niet toestaat.

Bewerkt (9 juli 2013 18:00)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Tom1995

Tom1995

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 18:02

meule
Tom1995
Hallo allemaal.

Alvast bedankt!

Helaas kan dit alleen maar als je óf een app hebt gedownload óf je telefoon hebt aangemeld bij Samsung dive (tegenwoordig find my mobile)
zeer vervelend dat dit je is overkomen, en als je niet verzekerd bent krijg je ook nog niks terug. aangifte kan tegenwoordig via internet.

Helaas heb je aan dergelijke apps ook niks want bij een factory reset is hij niet meer te volgen. Ik weet in ieder geval dat de mijne in Algerije rondzwerftmaar ze kunnen er niks aan doen zolang de overheid imei blokkade niet toestaat.

Ik heb hem wel verzekerd, ik heb aangifte gedaan kreeg net bericht van de verzekering dat zakkenrollen niet in mijn verzekeringspakket valt. Gierige verzerkering, want hiervoor verzeker je zo'n mobiel en dan krijg je alsnog bericht dat je hem niet terug krijgt.

Bewerkt (9 juli 2013 18:03)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 9 juli 2013
  • 18:06

Tom1995
meule
Tom1995
Hallo allemaal.

Alvast bedankt!

Ik heb hem wel verzekerd, ik heb aangifte gedaan kreeg net bericht van de verzekering dat zakkenrollen niet in mijn verzekeringspakket valt. Gierige verzerkering, want hiervoor verzeker je zo'n mobiel en dan krijg je alsnog bericht dat je hem niet terug krijgt.

dus je bent verzekerd voor diefstal en je krijgt hem toch niet vergoed?

begrijp ik je zo goed?

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Tom1995

Tom1995

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 18:06

Wat trouwens overigens wel heel raar is, ik heb mijn SIM via mijn provider laten blokkeren. Nou hoor ik net van een paar mensen dat diegene net online is geweest via WhatsApp??

Tom1995

Tom1995

• Lid sinds 09 juli 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2013
  • 18:08

meule
Tom1995
meule
Tom1995
Hallo allemaal.

Alvast bedankt!

dus je bent verzekerd voor diefstal en je krijgt hem toch niet vergoed?

begrijp ik je zo goed?

Nou het zit zo, diefstal zit wel in mijn pakket maar er moest iets van geweld bij zijn om hem wel terug te krijgen via de verzekering. Maar zakkenrollen zit er weer niet in. Allemaal heel vaag

annoklar

annoklar

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2013
  • 11:03

Vodafone heeft daar tegenwoordig iets voor om je mobiel te traceren / blokkeren: http://over.vodafone.nl/vodafone-nederland/privacy-veiligheid/beveiliging-en-bescherming/wat-kun-je-zelf-doen/vind-mijn-toes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren