Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

missmarissx

missmarissx

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2013
  • 15:23

Misschien mis ik iets, maar Facebook app op mijn S3 geeft tegenwoordig net zoals bij iPhone, indicaties op het icoon zelf? Alleen bij Facebook heb ik dat, naast de standaard Android apps zoals berichten.

Is dit nieuw.. of?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 2 juli 2013
  • 16:50

Is het de Facebook app uit de Play Store die je er zelf op gezet hebt, of een standaard Samsung app?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

missmarissx

missmarissx

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2013
  • 19:04

Sander_M
Is het de Facebook app uit de Play Store die je er zelf op gezet hebt, of een standaard Samsung app?
Sander_M

nee dat is de Facebook app uit de appstore! Daarom juistIk wist wel dat de Android / Samsung apps het hebben, maar dit wist ik niet

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 2 juli 2013
  • 19:17

Zelf gebruik ik Facebook niet meer, maar kan me inderdaad niet heugen dat dat kan.
Dus gewoon het icoontje op je thuis scherm vertoond een indicatortje met aantal meldingen?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

missmarissx

missmarissx

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2013
  • 19:34

Sander_M
Zelf gebruik ik Facebook niet meer, maar kan me inderdaad niet heugen dat dat kan.
Dus gewoon het icoontje op je thuis scherm vertoond een indicatortje met aantal meldingen?

Jep klopt! en ook gewoon als ie niet op je home scherm staat maar in je app drawer. Geen enkele app doet dat alleen die

Sander_M

Sander_M

• Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 2 juli 2013
  • 19:55

Er word me net ingefluisterd dat het ook bij de launcher vandaan kan komen.
Welke launcher gebruik je?

tech

tech

• Lid sinds 24 februari 2013
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2013
  • 22:21

Dit kan volgens mij sowieso met Nova Launcher. Denk niet dat het vanuit de app zelf komt..

missmarissx

missmarissx

• Berichten 110
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2013
  • 10:30

Sander_M
Er word me net ingefluisterd dat het ook bij de launcher vandaan kan komen.
Welke launcher gebruik je?

Ik heb geen launcher, ik gebruik mijn telefoon helemaal standaard, alleen een root.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren