Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2013
  • 12:57

Zo, een tijdje niet meer op dit nieuwe forum geweest en moet wel wennen om alles terug te vinden, voor mij niet bepaald een verbetering maar dat zal wel aan mij liggen.

Gisteren heb ik de laatste officiële update (9300XXEME2) voor mijn S3 binnengehaald en wilde daarna met Triangle Away v3.0 de counter weer op 0 zetten maar dat lukt niet.
Ik heb nog even gezocht of ik hieromtrent iets kon vinden maar ook met de zoekroutine wil het bij mij nog niet lukken.

Iemand een idee hoe ik de counter weer op 0 krijg, in feite geen al te groot probleem maar het heeft wel mijn voorkeur als die weer op 0 staat.

Samsung Galaxy S7

nawesi007

nawesi007

• Lid sinds 27 april 2012
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2013
  • 09:16

SRNA513006
Zo, een tijdje niet meer op dit nieuwe forum geweest en moet wel wennen om alles terug te vinden, voor mij niet bepaald een verbetering maar dat zal wel aan mij liggen.

Gisteren heb ik de laatste officiële update (9300XXEME2) voor mijn S3 binnengehaald en wilde daarna met Triangle Away v3.0 de counter weer op 0 zetten maar dat lukt niet.
Ik heb nog even gezocht of ik hieromtrent iets kon vinden maar ook met de zoekroutine wil het bij mij nog niet lukken.

Iemand een idee hoe ik de counter weer op 0 krijg, in feite geen al te groot probleem maar het heeft wel mijn voorkeur als die weer op 0 staat.

probeer hier eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1930418&page=31
Het is wel voor de note 2, maar zo heb ik mijn counter op 0 gekregen.
succes

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2013
  • 10:30

Ok bedankt maar ook dat functioneert niet.

Nu heb ik zelf op deze link Your text to link here… al iets gevonden waaruit ik met mijn beperkte Engels kennis uit de FAQ opmaak dat het o.a. bij de S4 /S3 / Note2 wel vaker voorkomt dat het niet lukt en dat dit afhankelijk is van de gebruikte Stock FW maar misschien lees ik het verkeerd.

Samsung Galaxy S7

ricksIII

ricksIII

• Lid sinds 20 augustus 2012
  • Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 24 juni 2013
  • 17:27

Ik had hier ook last van. Nadat ik de stock kernel en stock recovery heb geflasht bleef hij wel op 0 staan.

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2013
  • 18:58

Oooh, nu kan ik het misschien niet helemaal volgen.

Ik heb toch een Stock Kernel want de laatste genoemde upgrade is toch Stock of niet en daarvoor heb ik uitsluitend stock gebruikt.

Bedoel je nu dat ik opnieuw een Stock Kernel via Odin moet flashen en zo ja, welke dan en daarna weer rooten?
…en kan ik daarna mijn TB (back-up) weer terugzetten of moet ik dan alles weer opnieuw installeren?

Samsung Galaxy S7

ricksIII

ricksIII

• Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 24 juni 2013
  • 21:36

Welke ROM en kernel draai je nu dan? En welk recovery programma draai je?

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2013
  • 23:04

Goede vraag en ik hoop dat ik de juiste antwoorden weet te vinden.
Zoals ik al schreef gebruik ik de Stock ROM (geroot) met CWM Recovery, althans hoop ik dat je dit bedoeld.

In de bijlage staan mijn gegevens, dus ik hoop dat dat de antwoorden zijn.

Bijlage:

Samsung Galaxy S7

ricksIII

ricksIII

• Berichten 862
  • Reputatie 60
  • 25 juni 2013
  • 09:31

Ok��. Dan zul je eerst de stock recovery moeten downloaden en flashen. Stuur me door middel van een priv�� bericht je email adres dan stuur ik je het bestandje door.

SRNA513006

SRNA513006

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 704
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 10:08

Bedankt voor de genomen en eventueel nog te nemen moeite maar voordat jij iets verstuurd en ik acties onderneem zou ik graag eerst nog willen weten wat dit allemaal verder in de praktijk betekent.

Wat is een Stock Recovery en wat bewerkstelligd het installeren daarvan?
Als dit betekent dat mijn toestel in een oorspronkelijke staat wordt teruggebracht dan moet ik nog wel 3 keer over nadenken om dat daadwerkelijk uit te voeren want zoals ik al schreef, het is geen absolute noodzaak om de counter terug te zetten want ik hoef het toestel niet op te sturen maar het ging me meer voor het geval dat.
Ik moet er in 1e instantie niet aan denken om mijn toestel opnieuw in te richten.

Parallel hiermee stuur ik je wel mijn e-mail adres door.

Samsung Galaxy S7

cejebe

cejebe

• Lid sinds 02 maart 2011
  • Berichten 136
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2013
  • 19:52

SRNA513006
Bedankt voor de genomen en eventueel nog te nemen moeite maar voordat jij iets verstuurd en ik acties onderneem zou ik graag eerst nog willen weten wat dit allemaal verder in de praktijk betekent.

Wat is een Stock Recovery en wat bewerkstelligd het installeren daarvan?
Als dit betekent dat mijn toestel in een oorspronkelijke staat wordt teruggebracht dan moet ik nog wel 3 keer over nadenken om dat daadwerkelijk uit te voeren want zoals ik al schreef, het is geen absolute noodzaak om de counter terug te zetten want ik hoef het toestel niet op te sturen maar het ging me meer voor het geval dat.
Ik moet er in 1e instantie niet aan denken om mijn toestel opnieuw in te richten.

Parallel hiermee stuur ik je wel mijn e-mail adres door.

Voorwaarde voor het goed functioneren van Triangle Away : stock recovery mode enstock kernel. Deze zijn met je stock ROM mee ge-installeerd.
Hoe dit te bereiken?
Installeer Chainfires app Mobile Odin Pro,hiermee kun je alle bestanden flashen en met de Everroot-optie je root-access behouden.
Wil je toch van een andere recovery mode gebruik maken om iets te flashen,dan kun je hierna met Mobile Odin Pro je stock recovery weer terug flashen en root-access behouden.Beste app ooit gemaakt ( naast SuperSU en Triangle Away )

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren