Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ThomasHeinen

ThomasHeinen

• Lid sinds 10 januari 2011
  • Berichten 188
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 22:56

Hallo allemaal,

De laatste 2 (?) weken heb ik last van een erg slechte accu.. Hij gaat erg snel leeg, en als ik hem oplaad + ondertussen WhatsApp, loopt hij zelfs langzaam leeg. Soms is hij na een nacht opladen nog niet eens helemaal vol. Kan dit aan de accu/oplader liggen, of is er misschien een app die energie vreet?

Bewerkt (5 mei 2013 22:56)
melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 5 mei 2013
  • 23:34

Je kan eens proberen betterbatterystats te downloaden, deze kan zien wat veel batterij gebruikt
je ziet 3 dingen wat je aan kan klikken aan de boven kant

de eerste zet je op partial wakelocks, en de 2de zet je op since unplugged, en de 3de laat je staan

Bewerkt (5 mei 2013 23:34)
2pietjuh2

2pietjuh2

• Lid sinds 01 oktober 2010
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2013
  • 16:44

ThomasHeinen
Hallo allemaal,

De laatste 2 (?) weken heb ik last van een erg slechte accu.. Hij gaat erg snel leeg, en als ik hem oplaad + ondertussen WhatsApp, loopt hij zelfs langzaam leeg. Soms is hij na een nacht opladen nog niet eens helemaal vol. Kan dit aan de accu/oplader liggen, of is er misschien een app die energie vreet?

Hallo TomasHeinen,

Dit is een bekend hardware issue van de Galaxy s3. Ik heb er ook last van en vele om mij heen ook. Op facebook heb ik Samsung Mobile NL gevraagd wat ermee te doen, en die zeiden doe een Factory Reset. Die heb ik gedaan, probleem bleef bestaan. Vervolgens bij een Samsung Service Center langs geweest, en die zeiden dat het een probleem is met een soldering, en dat het probleem bekend is.
Ik mijn telefoon op laten sturen, en vandaag heb ik m terug gekregen met de melding dat ze het probleem niet hebben kunnen vinden dus niets hebben gedaan. Voor mij is het wachten tot het weer optreed, en dan gaat die mooi weer terug voor een nieuwe reparatie procedure.

Als ik jou was, zou ik dus langs gaan bij een service center van samsung en je telefoon terugsturen.

ThomasHeinen

ThomasHeinen

• Berichten 188
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 19:25

Hallo allemaal,

De laatste tijd heb ik met mijn S3 last van twee erg vervelende dingen. Bij het opladen gaat het accupercentage héél erg langzaam omhoog, waardoor hij de volgende ochtend nog niet eens is opgeladen. Als ik hem gebruik tijdens het opladen, gaat het percentage zelfs omlaag, en nog redelijk snel ook. Bij gebruik zonder opladen gaat de accu ook erg snel leeg.. Ik heb hem net helemaal leeg laten lopen en aan de lader gedaan, hij staat dus nog uit, en na een halfuur aan de lader zie ik aan het plaatje van de batterij dat er echt nog maar een klein percentage bij is gekomen. Heeft iemand hier een oplossing voor? Graag wel met een onderbouwing, fabrieksinstellingen doen, nieuwe accu/oplader/kabel (voor PC) kopen wil ik graag doen als het het probleem oplost, maar als het een wilde gok is, is het natuurlijk zonde van de tijd/het geld.

Bedankt alvast!

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6182
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 24 juli 2013
  • 19:28

Is dat nog hetzelfde probleem als met Accuproblemen? Dan sluit ik deze vraag namelijk daarbij aan.

Bewerkt (24 juli 2013 19:29)
ThomasHeinen

ThomasHeinen

• Berichten 188
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2013
  • 19:49

Scherp, maar in de tussentijd heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad. Het is wel erger geworden dan hoe het toen was.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren