Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

zeeforel

zeeforel

• Lid sinds 23 maart 2009
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2013
  • 20:32

Hi allemaal,

Wie weet er een oplossing voor het probleem dat foto's uploaden naar Facebook via 3G (en soms zelfs wifi) vaak vastloopt. Balkje in notificatiescherm blijft dan steken en enige oplossing is closen van de app, waarna je weer opnieuw moet beginnen. Reuze onhandig.

Opnieuw installeren app heeft niet geholpen. Komt voor op beide SIII toestellen (nieuw per maart 2013) hier in huis.

Alvast bedankt.

Bewerkt (1 mei 2013 20:32)
wouterk

wouterk

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 09:40

Ja daar loop ik ook steeds tegenaan. Het komt voor als je internet verbinding om een of andere reden even niet stabiel is (overigens raar met WIFI). Ik heb wel eens andere FB alternatieven gebruikt maar dat vond ik ook geen optie. Blijft een mega bug als je het mij vraagt.
Wouter

Bewerkt (2 mei 2013 09:40)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 10:50

Ik heb hier zelf nog nooit last van gehad met de facebook app.

Bewerkt (2 mei 2013 10:50)
erkan

erkan

• Lid sinds 24 augustus 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 12:30

Ik heb ook vaak probleem met de foto's uploaden naar Facebook via 3G, ik moet ergens omgeving zoeken waarvan een netwerk voldende bereik is. Voor Wi-Fi heb ik weinig probleem ermee.

Bewerkt (2 mei 2013 12:30)
DutchFlash

DutchFlash

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 2 mei 2013
  • 12:47

zeeforel;403314
Hi allemaal,

Wie weet er een oplossing voor het probleem dat foto's uploaden naar Facebook via 3G (en soms zelfs wifi) vaak vastloopt. Balkje in notificatiescherm blijft dan steken en enige oplossing is closen van de app, waarna je weer opnieuw moet beginnen. Reuze onhandig.

Opnieuw installeren app heeft niet geholpen. Komt voor op beide SIII toestellen (nieuw per maart 2013) hier in huis.

Alvast bedankt.

Zelf geen problemen mee.

Misschien zijn foto's te groot ?
Of je toestel gaat in slaapstad na aantal sec.. ?
Misschien effe de gsm updaten ?

Bewerkt (2 mei 2013 12:47)

Wat gaan we hier nu neer zetten…

Fendo

Fendo

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2013
  • 21:06

DutchFlash
zeeforel;403314
Hi allemaal,

Alvast bedankt.

Zelf geen problemen mee.

Loop ik ook vaak tegenaan met de facebook app.
Ik heb nu Friencaster Pro en daar gaat het goed mee.
Met Facebook app heb ik meer problemen.Die update niet goed. Ik krijg soms berichten die ik 3 dagen daarvoor al gezien heb.
Ik heb deze eraf gegooid en gebruik nu Friendcaster Pro.

Pocophone F1
Bootloader unlocked.
Niet geroot.

Harry_D

Harry_D

• Lid sinds 20 november 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2013
  • 11:46

Fendo
DutchFlash
zeeforel;403314
Hi allemaal,

Alvast bedankt.

Zelf geen problemen mee.

Met Facebook app heb ik meer problemen.Die update niet goed. Ik krijg soms berichten die ik 3 dagen daarvoor al gezien heb.
Dat klinkt inderdaad bekend. Ik gebruik nu nog een oudere versie van de FB app, die werkt wel goed op mijn S3. Het probleem ontstaat - volgens Play store commentaren - wanneer je een upgrade doet naar de huidige versie, die daar voor download staat. Blijkbaar zitten daar fouten in?

Ik krijg nu steeds reminders in mijn FB app, dat ik moet upgraden, maar ik wacht even totdat de commentaren in de Play store bevestigen dat de sh*t opgelost is.

Begin dit jaar heb ik ook aardig problemen met m'n telefoon gehad, door buggy apps (spontane crashes, herstarts en zo meer, je kent dat wel) en de laatste tijd - omdat ik, na een factory reset, nu dus behoorlijk selectief ben geworden in wat ik installeer - draait hij behoorlijk stabiel.

Ik zal n's naar Friendcaster Pro kijken - bedankt voor de tip.

tinascoon

tinascoon

• Lid sinds 05 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 oktober 2013
  • 14:17

Ik loop er ook steeds tegenaan. Voor mij werkt, telefoon uitzetten en overnieuw beginnen. (het duurde even voordat ik er achter kwam). Dan maximaal 3 foto's per keer uploaden.
Succes!

Fendo
DutchFlash
zeeforel;403314
Hi allemaal,

Alvast bedankt.

Zelf geen problemen mee.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren